Hier dus me verzorgster Laura die hem instapt

En dit ben ik
Ik weet het een afschuwelijke haarband maar anders zat me haar me in de weg

Me houding
Kapstokvoeten/Naar voren kijken
Haar gezicht

De mooiste foto

En nog even het bos in

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik weet het een afschuwelijke haarband maar anders zat me haar me in de weg

Kapstokvoeten/Naar voren kijken

commentaar geef je zelf al inderdaad. vond haar alleen wel wat lang in de hals als ze nageeflijk loopt, maar das persoonlijk natuurlijk

Niicole__ schreef:Leuke foto's, maar toch begin ik even te zeuren
Oke, eigen keuze, maar draag beide een cap!, en voor de verzorgster, trek veilige schoenen aan!
Maar ik ga binnekort weer een cap dragen.saarie schreef:leuk paard! vooral de laatste foto erg mooicommentaar geef je zelf al inderdaad. vond haar alleen wel wat lang in de hals als ze nageeflijk loopt, maar das persoonlijk natuurlijk
Somebitch schreef:Je kan zien dat het betere weer is gekomen en iedereen weer zin heeft om te springen. Merk het ook bij mezelf maar ook hier op bokt. Wel grappig.![]()
Dat dekje staat leuk en een leuk paard heb je ook.
Misschien toch een capje dragen voor de veiligheid? Ik doe het zelf ook niet altijd dus ga er niet echt verder op in.. Maar met springen vind ik het wel wat belangrijker..
Gymschoenen zijn ook nogal gevaarlijk misschien kan je de volgende keer rijlaarzen aantrekken? (voor je verzorgster)
Probeer je benen niet aftesteken, je hakken laag en je tenen naar binnen te houden en je mag nog iets meer meegeven met de sprong.
Idd merk het ook hier op bokt.. Rijlaarzen heeft me vz nog niet. Gaat ze binnekort aanschafen. Bedankt voor je reactie