Dressuur/springen met Angel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

arian_wolf

Dressuur/springen met Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-08 19:48

Hier mijn paard: Angel, voor het eerst op bokt. Er is nog veel aan me houding te veranderen! Daarom wil ik ook commentaar waarmee ik wat kan. Ik heb het halfjaartje gebruikt om Angel goed leren kennen Ik heb dit paard nu een half jaartje en daarvoor heeft ze een jaartje stilgestaan. Het is een Kruising gelder/groninger van 9 jaar. Ik heb ook een verorgster die hem doet als ik niet kan (Ook op de foto te zien) Ik ga nu vooral met Angel lessen want we zijn er nog lang niet!

Hier dus me verzorgster Laura die hem instapt
Afbeelding

En dit ben ik Bloos Ik weet het een afschuwelijke haarband maar anders zat me haar me in de weg Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Me houding Bloos Kapstokvoeten/Naar voren kijken
Afbeelding

Haar gezicht Clown
Afbeelding

De mooiste foto Haha!
Afbeelding

En nog even het bos in
Afbeelding

Doei!

Niicole__

Re: Dressuur/springen met Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 19:51

Leuke foto's, maar toch begin ik even te zeuren Bloos

Oke, eigen keuze, maar draag beide een cap!, en voor de verzorgster, trek veilige schoenen aan!

saarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 19:52

leuk paard! vooral de laatste foto erg mooi Pling commentaar geef je zelf al inderdaad. vond haar alleen wel wat lang in de hals als ze nageeflijk loopt, maar das persoonlijk natuurlijk Bloos

Somebitch

Je kan zien dat het betere weer is gekomen en iedereen weer zin heeft om te springen. Merk het ook bij mezelf maar ook hier op bokt. Wel grappig. Clown

Dat dekje staat leuk en een leuk paard heb je ook. Lachen

Misschien toch een capje dragen voor de veiligheid? Ik doe het zelf ook niet altijd dus ga er niet echt verder op in.. Maar met springen vind ik het wel wat belangrijker..

Gymschoenen zijn ook nogal gevaarlijk misschien kan je de volgende keer rijlaarzen aantrekken? (voor je verzorgster)

Probeer je benen niet aftesteken, je hakken laag en je tenen naar binnen te houden en je mag nog iets meer meegeven met de sprong. Lachen

Melanie2

Rijd dat lekker met zo een broek? Leuke foto's!

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 19:57

Mooi paardje..
Ik zou de volgende keer je beugels wat korter doen als je gaat springen want je komt vrijwel niet uit het zadel..
Cap is eigen keuze, maar het is zeker veiliger Knipoog

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-08 20:00

Niicole__ schreef:
Leuke foto's, maar toch begin ik even te zeuren Bloos

Oke, eigen keuze, maar draag beide een cap!, en voor de verzorgster, trek veilige schoenen aan!

Ja je hebt gelijk.. Rij eigenlijk nooit met cap.. (dom ik weet het) Eerlijk gezegd rijd niemand bij ons op stal met cap Clown Maar ik ga binnekort weer een cap dragen.

saarie schreef:
leuk paard! vooral de laatste foto erg mooi Pling commentaar geef je zelf al inderdaad. vond haar alleen wel wat lang in de hals als ze nageeflijk loopt, maar das persoonlijk natuurlijk Bloos

Ja idd.. Zijn we ook mee bezig! Ik probeer haar vooral uit ontspanning nagefelijk te lopen.

Somebitch schreef:
Je kan zien dat het betere weer is gekomen en iedereen weer zin heeft om te springen. Merk het ook bij mezelf maar ook hier op bokt. Wel grappig. Clown

Dat dekje staat leuk en een leuk paard heb je ook. Lachen

Misschien toch een capje dragen voor de veiligheid? Ik doe het zelf ook niet altijd dus ga er niet echt verder op in.. Maar met springen vind ik het wel wat belangrijker..

Gymschoenen zijn ook nogal gevaarlijk misschien kan je de volgende keer rijlaarzen aantrekken? (voor je verzorgster)

Probeer je benen niet aftesteken, je hakken laag en je tenen naar binnen te houden en je mag nog iets meer meegeven met de sprong. Lachen

Haha! Idd merk het ook hier op bokt.. Rijlaarzen heeft me vz nog niet. Gaat ze binnekort aanschafen. Bedankt voor je reactie Knipoog

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 12:07

Ik vind je houding best netjes. als je je handen meer rechtop zet, ziet het er net iets beter uit !!! Ik vind het ook gevaarlijk dat je verzorgster met gympen springt.
Voor de rest vind ik het er leuk uit zien! Ben benieuwd naar de volgende foto's als je les hebt gekregen!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 12:13

Beiden oppassen dat jullie handen niet vastzitten op de schoft tijden het springen Knipoog
Voor de rest: Een lekker diertje!!!

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 12:31

ziet er goed uit, maar draag wel voortaan een cap is voor je eigen veiligheid!

Miesjuh94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 17:13

Leuke Foto's !! Haha!

Maar -eigen keuze natuurlijk- doe beide een cap op...
Voor de verzorgster -> goede schoenen aan...
Let ook op je handen -> Piano handjes...

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 17:19

Ziet er wel goed uit,
de rest heeft al vrijwel al het commentaar gegeven..
Je kan 't alleen bijna niet zien op de foto's maar zo als ik 't nu zie mag je wel meer meegeven met je handen Lachen

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 18:01

Ik vind het er leuk uitzien! Komt echt wel goed met jullie! Maar stel he.... die verzorgster valt van jou paard zonder cap met gympjes.... het zou een hoop narigheid voorkomen wanneer jij haar verplicht een cap te dragen en jij deze ook opdoet. Je weet immers maar nooit. Verder ga ik hier niet op in, een cap dragen is en blijft eigen keuze. Als tip wil ik je meegeven om je hakken wat meer uit te drukken ipv deze op te trekken. Mocht je het idee hebben dat dat niet gaat omdat je been wegvalt zou ik de beugels een gaatje korter doen.