hier zijn een paar foto's uit het filmpje van 10 februari! We mochten via de manege meedoen aan een jumping van de LRV. We reden wel buiten wedstrijd, maar dat vond ik niet erg! Het was een leuke ervaring!
In de voormiddag reden we aspiranten (stond dikke 80cm). Tweemaal foutloos rond, dus iedereen (vooral ik!!) ongeloofelijk tevreden! (dit was de eerste keer 'voor echt', mr dan wel buiten wedstrijd
)Dan zag ik de volgende categorie, de B, en dacht: hmm, even oefenen, en volgende keer start ik de B!
Maaaaar, toen kwam het! Stalgenootje kwam vragen of ik in de namiddag niet in de B wilde starten, Aspiranten ging immers zo ontzettend goed! Dus ik aan het twijfelen! want stiekem wilde ik dit best wel proberen!
Eens bij mijn moeder gehoord, en die vond het ook een goed idee! Dus ja, zo gezegd, zo gedaan.. mijn inschrijving veranderd! In de namiddag zou ik B starten!
Lekker veel stress! Want verkennen moest in het parcours aspiranten, dus ik stond klaar om de piste binnen te rijden, en toen zag ik de hoogte (en breedte
) van het parcours B pas! Einde winterseizoen, dus mooi aan de maat! Ik was bijna omgedraaid
maar dankzij de peptalk van mijn zusje (van je kleine zusje moet je het hebben
) toch maar binnen gereden! Rondgeraken zouden we!
En ja hoor! Helaas 1 balk en 1 stop, maar een overtrotse ik! Want: we hadden het gedaan
Hier de foto's.. ze zijn niet van fantastische kwaliteit, mr ze geven een beeld..
1. Hindernis 2 (die achterste balk hangt lekker schuin
)
2. Hindernis 6 (die stond vrij breed! daar had ik dus best wel wat schrik voor
)
3. Hindernis 7

Nee hoor, de hoogte is geen enkel probleem bleek zo! Alleen moet ik haar wat meer durven rijden! Zodat zij groter afgaat en niet zo'n klein pasje nog bijneemt..
Maar afgelopen zondag onze eerste wedstrijd binnen klassement gehad, en 2 keer correct! Dus het betert
En in het 2e parcours waren we nog 12e van de 85 deelnemers 
En vanaf nu gaan we ook wat 'hoger' trainen..

Laten jullie een berichtje achter met tips, commentaar,... nu jullie hier toch zijn?
Zouden we heel fijn vinden!
*Filmpje is aanwezig, maar krijg hem er niet op.. is wel 62mb groot.. iemand tips?*
Groetjes!
er gewoon voor gaan