Sylvana op jumping!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Babbelkous

Sylvana op jumping!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-08 15:09

Hoi,

hier zijn een paar foto's uit het filmpje van 10 februari! We mochten via de manege meedoen aan een jumping van de LRV. We reden wel buiten wedstrijd, maar dat vond ik niet erg! Het was een leuke ervaring!

In de voormiddag reden we aspiranten (stond dikke 80cm). Tweemaal foutloos rond, dus iedereen (vooral ik!!) ongeloofelijk tevreden! (dit was de eerste keer 'voor echt', mr dan wel buiten wedstrijd Knipoog )
Dan zag ik de volgende categorie, de B, en dacht: hmm, even oefenen, en volgende keer start ik de B!

Maaaaar, toen kwam het! Stalgenootje kwam vragen of ik in de namiddag niet in de B wilde starten, Aspiranten ging immers zo ontzettend goed! Dus ik aan het twijfelen! want stiekem wilde ik dit best wel proberen!
Eens bij mijn moeder gehoord, en die vond het ook een goed idee! Dus ja, zo gezegd, zo gedaan.. mijn inschrijving veranderd! In de namiddag zou ik B starten! Haha!

Lekker veel stress! Want verkennen moest in het parcours aspiranten, dus ik stond klaar om de piste binnen te rijden, en toen zag ik de hoogte (en breedte Tong uitsteken ) van het parcours B pas! Einde winterseizoen, dus mooi aan de maat! Ik was bijna omgedraaid Schijnheilig maar dankzij de peptalk van mijn zusje (van je kleine zusje moet je het hebben Lovers Knipoog ) toch maar binnen gereden! Rondgeraken zouden we! Vork

En ja hoor! Helaas 1 balk en 1 stop, maar een overtrotse ik! Want: we hadden het gedaan Cool Haha!

Hier de foto's.. ze zijn niet van fantastische kwaliteit, mr ze geven een beeld.. Knipoog

1. Hindernis 2 (die achterste balk hangt lekker schuin Tong uitsteken )
Afbeelding

2. Hindernis 6 (die stond vrij breed! daar had ik dus best wel wat schrik voor Bloos )
Afbeelding

3. Hindernis 7
Afbeelding

Nee hoor, de hoogte is geen enkel probleem bleek zo! Alleen moet ik haar wat meer durven rijden! Zodat zij groter afgaat en niet zo'n klein pasje nog bijneemt..
Maar afgelopen zondag onze eerste wedstrijd binnen klassement gehad, en 2 keer correct! Dus het betert Lachen En in het 2e parcours waren we nog 12e van de 85 deelnemers Ja
En vanaf nu gaan we ook wat 'hoger' trainen.. Lachen

Laten jullie een berichtje achter met tips, commentaar,... nu jullie hier toch zijn?
Zouden we heel fijn vinden!

*Filmpje is aanwezig, maar krijg hem er niet op.. is wel 62mb groot.. iemand tips?*

Groetjes!

gerano

Re: Sylvana op jumping!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 15:29

probeer eens via rapidshare.de

LouLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 15:47

Leuke foto's! Hoe hoog stond het dan in de B? Nu je meer op jumping ga, krijg je vanzelf wel genoeg zelfvertrouwen om haar er meer aan te rijden.
Voor het filmpje heb ik geen oplossing, ben er zelf ook nog nooit in geslaagd een filmpje op het internet te krijgen Lachen.

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-08 15:52

Bedankt!
Ja idd, dat helpt wel, zo regelmatig een oefenparcours (ongeveer 1 keer in de week) en dan af en toe eens op jumping kunnen! Lachen
Het is wel zo dat ik op een wedstrijd meer 'durf' (door)rijden dan in de les of op oefenparcours. Op wedstrijd denk ik meer van: 'ik MOET, want ik wil niet voor nix zijn gekomen, dus ik wil niet de piste uitgestuurd worden met de bel Schijnheilig haha)

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-08 16:14

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 16:18

Idd, op wedstrijd ist echt RIJDEN en dan denkte nimmer aan de "regelkes Tong uitsteken "
Idd dat B staat wel aardig aan de maat. Hoe hoog zou dat "moeten" zijn?

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-08 16:20

Ik dacht altijd dat het 80-90 stond, meestal meer richting 90, maar naar t schijnt dat het nu op een metertje stond. (volgens organisatie en mensen van het parcours)
Maar nu hoorde ik van een meisje dat bij een andere club LRV rijdt, dat de B normaal gezien op een metertje hoort te staan..

En idd, op wedstrijd MOET je er gewoon overheen Clown er gewoon voor gaan Vork

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 11:28

Gaat goed met jullie hé BC. Haha!
Jullie komen er zeker wel, jullie zijn echt al enorm vooruit gegaan!
Veel succes nog!

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 21:44

Vie schreef:
Gaat goed met jullie hé BC. Haha!
Jullie komen er zeker wel, jullie zijn echt al enorm vooruit gegaan!
Veel succes nog!

Dank je wel!
Ja eindelijk begint er duidelijke vooruitgang te komen Haha! Ben echt wel trots op m'n paardje.. Lovers Je hoopt wel dat je er goed aan doet om te blijven doorzetten, mr uiteindelijk blijft het een vraag of je effectief wel vooruitgang gaat boeken op lange(re) termijn. Lachen
Voorlopig heb ik er echt een goed oog in Lachen Ben echt ongeloofelijk blij met haar en we blijven ervoor gaan Vork
Ze doet goed haar best Ja

We verwachten je binnenkort nog een keer he Knipoog