Dit is ook goed te merken in zn gedrag.. Nog volop aan het puberen wat resulteert in huppelen, niet over de hoefslag willen en voornamelijk opeens de verkeerde kant op rennen.
Ondertussen zijn we in de B gestart en we hebben 2 wp's binnen. Vrijdag moeten we weer, dus ben heel benieuwd naar jullie commentaar
Waar ik heel erg van schrok zijn mijn handen. Teugels moeten korter en handen moeten rechtop. Binnenhand kan ook wel eens streng zijn, vooral in het begin als hij zich sterk maakt.
Voorover duiken doe ik ook nog steeds, komt onder andere door mijn rugklachten, maar is me vroeger ook nooit afgeleerd. Verder ben ik de laatste maanden voornamelijk aan het vechten geweest tegen pubergedrag waardoor ik minder op mn houding heb gelet. Resultaat: het ziet er niet uit! Gelukkig zijn we nu weer op zo'n punt dat ik er weer aan kan werken. Dat ga ik dus ook zeker doen

Paard vindt het leuk 

Even laten gaan..

edit: iets te vroeg op versturen gedrukt
Die twee foto is niet te zien omdat je [\img] hebt ipv [/img].
Nu zie ik ze wel... ff kijken hoor...
Pff nou zie je de kaliteit niet meer
Ik vond echt dat je hem lekker aan het lopen had en hem heel netjes reed. Ondanks dat 'ie wat liep te miepen. Toen ik er opzat merkte in het pas, als je er naast staan moet je echt goed kijken om het te zien. 
tijd gaat snel