Gizmo @ wedstryd.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmberley

Gizmo @ wedstryd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 22:31

hallo daarr =D=D.

3 feb heb ik dus voor de allerallerallereerste keer onderlinge wedstryd gereden, met me ponypaard Gizmo.
van de zomer gaan we officieel starten.
vond het wel leuk om een keer wat foto's te plaatsen& wat reacties& commentaar te krygen..
waar ik wat aan kan hebben Bloos

Afbeelding
stap; teugels beetje op maat maken.
Afbeelding
stap; niet voor uit te branden en erg hangerig.
Afbeelding
drafje
Afbeelding
galop; op zyn moeilyke kant..
Afbeelding
richting hals strekken.
Afbeelding
galop.
Afbeelding

als je er toch bent, laat effe wat achter! Haha!

Kim14

Re: Gizmo @ wedstryd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 22:32

Hee, Het ziet er leuk uit zo! Probeer wel je benen lang te maken, soms heb je ze ver naar achteren liggen. Succes met de wedstrijden!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 22:44

wat een leuke pony! Wat is t er voor eentje? Foto's zien ern netjes uit. Let op dat ie niet te diep gaat lopen en hou je benen lang. Jullie zijn leuke combi!

Kimmberley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 22:50

sandr0 schreef:
wat een leuke pony! Wat is t er voor eentje? Foto's zien ern netjes uit. Let op dat ie niet te diep gaat lopen en hou je benen lang. Jullie zijn leuke combi!

dankjewel! Haha!
t' is een New forest..

ja ik moet even nieuwe sporen gaan halen , hy heb nogal een 'buikje' en vandaar die rare benen afentoe Bloos hihi

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 23:03

Hey ziet er leuk uit hoor!
Je kantelt je handen zo nu en dan wel iets teveel.

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 10:57

Ik vind ook dat je je benen niet zo ver naar achteren moet leggen en ze iets langer moet maken.
Jullie zijn een leuke combinatie!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 10:59

Wat een grappige new forest, over het algemeen hebben die de benen helemaal netjes zonder haar, als ze op wedstrijd gaan.. Denk eigenlijk ook dat jouw pony daar nog veel mooier van wordt, want dat maakt hem extra stoer en statig.. Rijden ziet er goed uit, rij veel overgangen, dan gaat dat hangerige vanzelf weg..

Hoeveel punten had je?

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 11:03

Wat een leuke pony. Spannend he, zo'n eerste proefje?
Dat je benen wat langer mogen, is al gezegd. Nu wekt het een beetje de indruk dat je zit te prikken, maar dat kan aan de foto's liggen. Ik ben er meer een voorstander van af en toe te kriebelen met de zweep, dan continu te moeten drijven. En de bovengenoemde overgangen zijn natuurlijk ook altijd een goeie om je paard wat scherper aan de hulpen te krijgen.

Kimmberley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-08 17:52

__PSM__ schreef:
Wat een grappige new forest, over het algemeen hebben die de benen helemaal netjes zonder haar, als ze op wedstrijd gaan.. Denk eigenlijk ook dat jouw pony daar nog veel mooier van wordt, want dat maakt hem extra stoer en statig.. Rijden ziet er goed uit, rij veel overgangen, dan gaat dat hangerige vanzelf weg..

Hoeveel punten had je?

ow is dat zo? van die benen.. wist ik niet.. Clown
ja ik had met losrijden al veel overgangen gereden, ging ook allemaal goed.. totdat meneer zijn proefje moest lopen, toen gingen we bijna terug in de tijd en maar hangen hihi.
maar iig bedankt!

eerste proefje had ik 189 punten, en bij de tweede 193 Pling .
volgende week zaterdag weer diezelfde twee proefjes dus dan kan ik mooi kijken of we al weer wat verbeterd zijn!

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 17:55

Lief koppeltje zijn jullie. Probeer wel netjes je been op de plaats te houden en hakken uit te drukken. Hij mag ook wel iets actiever met zijn achterbenen. Lachen veel succes!
@PSM: Ik zie eigenlijk nooit een NF met zulke benen hoor Knipoog Niet iets NF eigens.

Kimmberley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-08 17:58

joy76 schreef:
Wat een leuke pony. Spannend he, zo'n eerste proefje?
Dat je benen wat langer mogen, is al gezegd. Nu wekt het een beetje de indruk dat je zit te prikken, maar dat kan aan de foto's liggen. Ik ben er meer een voorstander van af en toe te kriebelen met de zweep, dan continu te moeten drijven. En de bovengenoemde overgangen zijn natuurlijk ook altijd een goeie om je paard wat scherper aan de hulpen te krijgen.

dankjewel! Knipoog
ja vooral gizmo vond het in het begin allemaal heel spannend, bij mij viel het gelukkig nog wel mee,
misschien ook doordat ik 2,5 uur had geslapen die nacht hihi.

ja van me benen dat weet ik, komt ook voornamelijk ( niet helemaal natuurlijk ) doordat me sporen niet goed zijn.. dus ik kwam helemaal niet goed door met me hulpen, dus vandaar dat ik me benen soms achterlijk ver optrek Sigaar

maar bedankt!

@ Renee__
dankjewel Haha! ,
ja het mocht zowiezo allemaal wat actiever die dag maar we zijn weer hard aan het dooroefenen met alles.