na achteren zitten ...

vrij wel netjes ...

wel redelijk netjes

Drafje na achteren zitten..
Ik heb wel meer foto's maar die zijn te erg :S. op dit zadel zit ik echt hellemaal niet goed :S
Maar hou het commentaar aub netjes ...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

?

. 

dan ga je veel sneller zo zitten (smalste punt
)

o0valerie0o schreef:hee
heb je weer een nieuw paardje leuk hoor?
ik zou als ik jou was een cap op je hoofd zetten,
laarzen kopen en qua houding, rechterop, handen
rechter en een knik in ellebogen en je benen wat minder
naar voren steken. succes samen!
ijd ik haar 5x per week WESTERN en nooit meer op dat oude zadeltje!! C: heeft ze een veulen gehad D: heb ik haar al 13jaar en is ze nog altijd kern gezond!! E rijd ik al vanaf me 18 geen wedstrijden meer in het M dus sinds toen western !!!!!!!!!!!! nog mensen die problemen hebben ???? sjezus zeg!!grrrrr lieneke82 schreef:nou mensen wat een poedersuiker hier...en dat wel om MIJN PAARD!!! dit is gewoon een poedersuiker foto en ze draaft op die foto (zakt net door)dus ja lijkt miss een beetje dik ...A :heeft ze haar wintervacht nog Bijd ik haar 5x per week WESTERN en nooit meer op dat oude zadeltje!! C: heeft ze een veulen gehad D: heb ik haar al 13jaar en is ze nog altijd kern gezond!! E rijd ik al vanaf me 18 geen wedstrijden meer in het M dus sinds toen western !!!!!!!!!!!! nog mensen die problemen hebben ???? sjezus zeg!!grrrrr
lieneke82 schreef:nou mensen wat een poedersuiker hier...en dat wel om MIJN PAARD!!! dit is gewoon een poedersuiker foto en ze draaft op die foto (zakt net door)dus ja lijkt miss een beetje dik ...A :heeft ze haar wintervacht nog Bijd ik haar 5x per week WESTERN en nooit meer op dat oude zadeltje!! C: heeft ze een veulen gehad D: heb ik haar al 13jaar en is ze nog altijd kern gezond!! E rijd ik al vanaf me 18 geen wedstrijden meer in het M dus sinds toen western !!!!!!!!!!!! nog mensen die problemen hebben ???? sjezus zeg!!grrrrr

lieneke82 schreef:nou mensen wat een poedersuiker hier...en dat wel om MIJN PAARD!!! dit is gewoon een poedersuiker foto en ze draaft op die foto (zakt net door)dus ja lijkt miss een beetje dik ...A :heeft ze haar wintervacht nog Bijd ik haar 5x per week WESTERN en nooit meer op dat oude zadeltje!! C: heeft ze een veulen gehad D: heb ik haar al 13jaar en is ze nog altijd kern gezond!! E rijd ik al vanaf me 18 geen wedstrijden meer in het M dus sinds toen western !!!!!!!!!!!! nog mensen die problemen hebben ???? sjezus zeg!!grrrrr
volgens mij wordt er helemaal niks onaardigs gezegd over je paard.... lieneke82 schreef:nou mensen wat een poedersuiker hier...en dat wel om MIJN PAARD!!! dit is gewoon een poedersuiker foto en ze draaft op die foto (zakt net door)dus ja lijkt miss een beetje dik ...A :heeft ze haar wintervacht nog Bijd ik haar 5x per week WESTERN en nooit meer op dat oude zadeltje!! C: heeft ze een veulen gehad D: heb ik haar al 13jaar en is ze nog altijd kern gezond!! E rijd ik al vanaf me 18 geen wedstrijden meer in het M dus sinds toen western !!!!!!!!!!!! nog mensen die problemen hebben ???? sjezus zeg!!grrrrr