Maar ik kon nu al een hele verbetering merken.De eerste proef was ik heel tevreden over, ze springt alleen aan in middendraf (kan ze totaal niet, maar er komt verbetering in dankzij mijn nieuwe instructrice die heel wat handige tips heeft
) En ze sprong jammergenoeg 1 keer verkeerd aan maar was ook mijn eigen fout. Was ook al zo bang dat ze het zou doen omdat ze vrijdag met les het helemaal niet meer wou.Ik had uiteindelijk in deze proef 184 punten! Dus M1+1. De tweede proef ging minder, jasmijn werd moe sprong beide keren verkeerd aan, en de middendraf heb ik eigenlijk helemaal niet laten zien. Eén ding is cker, jasmijn moet op conditietraining
maar dat had ik die dag ervoor ook al met privé-les te horen gekregen. Moet nu als ik rij in ieder geval een uur intensief rijden in plaats van een half uurtje of 3 kwartier. Ik had in de tweede proef 175 punten en bleek hiermee achteraf ook nog 2e te zijn
Aankomend weekend hebben mijntje en ik ons springdebuut, en volgende week gaan we weer een poging tot dressuur doen
Commentaar laat ik aan jullie over, maar hou er wel beetje rekening mee dat het voor mij en de pony dus de eerste keer was en ik best wel zenuwappig was
(Het filmpje is van de eerste proef, het bandje was namelijk vol bei de tweede proef
)http://www.youtube.com/watch?v=0fsCx57FNxA
Dr lieve hoofdje nog even;

Want we moeten wel goed blijven oefenen, anders krijg ik het ook wel te horen van mn instructrice denk ik, die heeft dat zomaar door volgens mij