hier de ghost:
zat trouwens heerlijk!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, houdt het fotograveren ook op..helaas..
.misschien in de toekomst meer foto's...(als ik een boomloos heb gekocht!). 
..
. je hebt veel meer steun dan je denkt, dus ik verwacht ook met langere ritten geen probleem(dat weet je natuurlijk pas als je een lange rit hebt gedaan,maar het zadel zit gewoon lekker)
) nodig heeft. Op de foto's lijkt het idd net of ik giga zit te porren
..maar dat doe ik echt niet(wordt ik wel door de stalgenoten van mijn paard afgetrokken hoor!!!)
Ik ben zelf erg weg van de Barefoot, die kan ik je ook zeker aanraden

) en de dagen na deze foto's heb ik ze weer een gat langer gedaan en ook weer iets naar achter idd!
. maar ik zit ook altijd korter dan moet hoor(ach ieder gek zijn gebrek!). het geeft denk ik als ik optimaal kan zitten idd een mooie dressuurzit.ik zit niet met mijn knieen tegen mijn paard, zijn mijn benen te kort voor
dat leek me idd ook een minpunt als je lange benen hebt bij het zadel..heb ik dus geen last van
met inlages lijkt me niks,maar ik oordeel niet voordat ik ermee heb gereden!.
) of je pad in de was moet. Verder niks.
Ook krijg je er een machtig onafhankelijke, stabiele zit van, ik kom niet meer los van m'n paard nou. Goed voor je evenwicht ook
Feminsky schreef:De ghost is veel meer gedoe@ Berdien:binnekort ga ik ook de barefoot testen..maar dat "gedoe"met inlages lijkt me niks,maar ik oordeel niet voordat ik ermee heb gereden!.
Daar kun je werkelijk alles bij aanpassen en dat moet je ook zeker doen. Pas na heel wat proberen, kussens verstellen, singelophanging veranderen en beugels ergens anders ophangen, weet je hoe het allemaal het beste kan zitten voor jou en je paard.Berdien schreef:Gedoe? Welk gedoe? Kwestie van inlages erin doen en er niet meer uithalen tot ze 'af' zijn (duurt wel een tijdje hoor) of je pad in de was moet. Verder niks.
Kniewrongen mis ik zelf helemaal niet, sterker nog, als ik nou wel met kniewrongen rijd ga ik heel raar zittenOok krijg je er een machtig onafhankelijke, stabiele zit van, ik kom niet meer los van m'n paard nou. Goed voor je evenwicht ook
![]()
Ben heel benieuwd hoe hij je bevalt
ja weetje ik ben gewend: zadel op en rijden, nu met boomloos merk ik dat je pads en inlages hebt en ben daar helemaal niet in thuis, dus dan lijkt t gedoe voor me...misschien klinkt gedoe niet zo lief
..maar bedoel het niet slecht...
in de wereld van het boomloze dus wie weet kijk ik er straks wel heel anders tegen aan.

vroegen of ik zsm van me paardje af wilde gaan.
..heb ik ook gedaan..ik denk dat ik met de BF net te veel nog op de rug zit, toch te weinig zachte vulling ertussen...dus zadel is weer door naar de andere tester na mij...dus ik ga een ghost aanschaffen!! jeee...(rib it me lijf maarja alles voor mijn paardje!!)