Millie voor het eerst op bokt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

annemiek1989

Millie voor het eerst op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 12:01

Zondag heeft mn zus foto's gemaakt van het rijden op mijn pony. Ik heb sinds de zomer een paard, maar met hem doen we het rustig aan en mijn pony (van bijna 19) moet ook beweging houden. Ik weet dat ik eigenlijk te groot voor haar ben, maar ik ben behoorlijk licht Tong uitsteken
Ik heb gezien dat het op sommige foto's lijkt dat het zadel naar voren ligt, maar het zadel is speciaal voor haar aangepast en zou dus goed moeten liggen.
Ik was altijd heel bang voor haar, dus het rijden werd nooit zo goed doorgezet en heb ik daarom ook nooit wedstrijden gereden. We hebben haar al bijna 13 jaar en mn zus reed eerst op haar. Mn pony, Millie is altijd wel heel braaf dus dankzij haar had ik mijn angsten toch overwonnen:)
Ik weet dat ik beter mn hakken en moet drukken en mn benen leiden soms een eigen leven Tong uitsteken
Tips hoor ik graag:)

Afbeelding
Kleine Millie:)

Afbeelding
draf

Afbeelding

Afbeelding
Galop

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
niet naar beneden kijken Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding
Hoofdje:)

Afbeelding
En een foto van mn paard:) Wow, 4 jaar.

Lieke_M

Re: Millie voor het eerst op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 12:04

Ik vind jou echt niet te groot voor de pony hoor.

Ziet er mooi uit!!

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 12:06

ik vind je ook niet te groot hoor!
leuke pony is het!
je zegt zelf al waar je op moet letten

natas_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 12:42

heeey
leuke paarden hoor!
maar je bent echt niet te groot !!

succes Knipoog

m8eld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 13:05

Hey miek
Mooie foto's he Knipoog Je bent echt vooruitgegaan met Mil Pling
Keep up the good work Haha!

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 13:23

Leuk hoor! Voor het plaatje ben je wat lang voor de pony, ik vind het plaatje op je (overigens prachtige) paard mooier. Wel leuk dat je hem lekker aan het werk houdt, ook al is hij geen 10 meer! Vaak stoppen mensen zo vroeg met rijden, terwijl je pony het levende bewijs is dat je nog prima goed dressuurmatig kunt rijden!

Het zadel ligt wel iets te ver naar voren. Goed dat je het op maat hebt laten maken, maar dan nog kan je het natuurlijk iets te ver naar voren gelegd hebben. Gewoon even op letten dat je het ver genoeg naar achteren doorschuift. Daarbij weet ik niet wanneer je je zadel hebt laten maken, maar je pony kan nog wel eens veranderen in zijn bouw/bespiering, dus het kan geen kwaad om je zadel jaarlijks te laten checken!

Veel succes met je knapperds!

annemiek1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 19:12

Iedereen bedankt voor de reacties:)
@ Jethafa: Dankje! Vind het rijden op mijn pony ook nog steeds leuk:) Ze is braaf zonder een slome knol te zijn (ze is met alles wel alert). Ik vind het ook mooier lijken op mijn paard, helaas groeide mn pony niet met me mee:p
We hebben echt veel moeite gehad met zadels dus het zadel is 2 jaar geleden nieuw en aangepast gekomen, het kan idd geen kwaad om het even na te laten kijken. Ik zal er ook beter opletten of het goed ligt, ik kwak sowieso nooit het zadel er zo op. Voor zover ik weet is ze niet dikker/dunner ofzo geworden, maar ja dat kan me ook ontgaan zijn:) Als het zadel naar voren gaat moet ze dan niet dunner zijn geworden? Want dat is ze volgens mij niet.