2 en een halve week geleden ging Odina (Onne) naar dhr. Minkema om beleerd te worden onder het zadel. we hadden verwacht dat het 4 weken zou duren voordat ze terug zou komen, maar omdat ze zo braaf is (gewoon ontzettend lief) is ze gewent aan een ruiter op haar rug en kon ze vandaag weer mee terug naar huis. maar voor het zover was mocht ik haar eerst uitproberen. nadat dhr. Minkema haar voor gereden had mocht ik erop. dit was erg leuk ik heb veel tips gekregen om odina goed door te trainen ze moet natuurlijk alles nog leren. ze ziet alles en schrikt daar ook van maar niet zo erg dat ze meteen weg is. even hand sluiten en ze is er weer. met de galop schoot ze wel een keer weg en een bokje maar dat kwam omdat ik haar wat tegen hield in de beweging en dat was ze niet gewent. de tweede keer galop ging veel beter toen zat ik meer in de verlichte zit. nou genoeg gekletst hier zijn de foto's van mij voor het eerst op Odina

deze foto is aan het eind gemaakt. even poseren.

onthoofd

been geven vind ze helemaal niet erg.

Odina heeft een mooi exterieur en een lange hals deze kropt ze nu nog erg op het is de bedoeling naar rond en laag te werken. voorwaarts neerwaarts

hij is wat klein maar vond het wel een mooie foto.

na de galop was het zadel scheef gezakt. door dat ik teveel in 1 beugel hing de andere voet was uit de beugel gegaan.

Roos heeft de foto's gemaakt BEDANKT
ze staat nu weer lekker thuis, ik ga morgen gelijk weer op haar rijden, heb er nu al zin in.
ben zooooo trots op d'r
Groetjes
ps: tips kan ik altijd gebruiken een leuk berichtje achter laten mag altijd.