Jade voor het eerst op bokt@work, voor en na bitloos!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SandraL

Jade voor het eerst op bokt@work, voor en na bitloos!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 20:03

Met klamme handjes hier dan toch mijn eerste topic. Ik rijd nu alweer bijna 3 jaar op Jade. Met veel ups en downs. Soms ging het super, dan weer bagger. Sinds 2 weken hebben we de overstap gemaakt naar bitloos rijden. Vanaf het allereerste begin gaat dat heel goed. Met bit was het de laatste tijd alleen maar hoofd in de lucht en rug wegdrukken zodra je de teugels opnam. Het neerwaarts rijden was vaak een gevecht. Nu geeft hij gewoon na als ik de teugels oppak en lukt het me al beter hem over de rug te rijden. In ieder geval is het gevoel een wereld van verschil. Vandaag hebben we foto's gemaakt, die staan onderaan. Ter vergelijking ook nog een paar foto's van ongeveer een jaar geleden. Niet bar slecht, maar je ziet gewoon dat hij net niet over de rug loopt en dat hij z'n onderhals aanspant. Dit is een beetje het algemene beeld van de afgelopen tijd. Helaas alleen draffoto's, we hebben namelijk veel filmpjes gemaakt, maar het lukt me niet daar stills uit te knippen en voor uploaden zijn ze helaas te groot... Ik hoop dat jullie zo toch een beetje een beeld kunnen krijgen. Eigen commentaar: piano handjes en ik zit veel te veel naar beneden te kijken Boos!

Met bit, ongeveer een jaar geleden:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En zonder bit, vandaag:

Afbeelding

Afbeelding

h[img]ttp://www.mijnalbum.nl/Foto-DEZGIH4U.jpg[/img]

Afbeelding

En nog een stand-foto, jade's favoriete gang Haha! :

Afbeelding

Dniekje

Re: Jade voor het eerst op bokt@work, voor en na bitloos!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 20:05

Dat ziet er lekker ontspannen uit zeg!
Leuke pony Haha! probeer alleen je handen bij elkaar te houden, en je tenen naar binnen.
Succes! Haha!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 20:07

ziet er goed uit! Lachen
leuk om nog iemand te zien die bitloos rijd! Haha!

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 20:18

Hij is wel veranderd!, Leuk dat je het bitloos kan! veel succes nog met hem;)

Nanke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:11

Sannieeeeeee! WAt een verrassing!!! en WAT een mooie laarzen en broek had ik ook nog niet gezien, jij anky Tong uitsteken

Jade loopt idd veel meer ontspannen zonder bitje, vooral de eerste foto zonder bit geeft een mooi beeld. Fijn dat je op deze manier weer lekker verder kan trainen. Hoe kwam je eigenlijk op het idee om bitloos te proberen?

runnerfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:42

SANNNIEEEEE!! Daaar ben je dan.. haha durfde je het toch aan?
Jade ziet er super uit! Vind ook dat de bitloos foto's er meer ontspannen uit zien. Lekker gevoel he dat ie echt nageeft! Zie dat hij in zijn kaken en hals mooi loslaat. Je zou hem nog iets meer over de rug kunnen rijden door hem vanuit de schoft te laten zakken. Dus die hele halslijn omlaag. Daar goed die achterhand activeren en schakelen. En dan boveninstellen en die impuls vasthouden. De eerste bitloos foto vind ik daar een mooi voorbeeld van. De andere bitloze foto's zie je dat hij iets te diep loopt van voor, juist omdat hij daar loslaat. Nu alleen de rug nog iets meer en dan is hij helemaal als was in je handen. Niet ronder in de hals rijden maar juist lager instellen.. (snap je?? Nanke vond het nog niet duidelijk genoeg dus vandaar mn hele verhaal.. hoop dat ik zo duidelijk ben. Anders weet je me te vinden!)

Jullie zijn een super leuke combi! Jammer dat je geen wedstrijdjes met hem rijdt.. dan was je voor menigeen dikke concurrentie geweest! Nu volhouden en actie achter in de taxi Knipoog

runnerfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:46

oh en san.. volgens nank en mij is de een na laaste foto toch echt een galop foto!!

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:48

Ook ik vind het er zonder bit fijner uitzien dan met. Goed van je, dat je ook bitloos hebt geprobeerd!

KaatAmour

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:56

Hey San!
Je had echt helemaal gelijk, hij loopt er echt stukken beter van! Ziet er stuk meer ontspannen uit. Je ziet trouwens op deze foto's bijna niet dat het niet een bitlooshoofdstel is (ik niet dan Tong uitsteken).

SandraL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 22:00

k zag dat ik er 1 niet goed had geplaatst, dus bij deze nog maar even.

Afbeelding

@ runnerfan: een na laatste galop? Daar hebben we t nog wel eens over, heb ook veel filmpjes, die zie je nog wel een x! Lager instellen probeer ik wel, maar lukt nog maar kleine stukjes, maar dat komt nog wel goed denk ik!

@ Nanke: idee kwam van Els, we hebben de hoofdstellen geleend. Mooie outfit idd he? Helemaal hip! jmr dat ik er over een half jaartje mee moet stoppen...

@ iedereen: Dank voor de leuke reacties!