Met klamme handjes hier dan toch mijn eerste topic. Ik rijd nu alweer bijna 3 jaar op Jade. Met veel ups en downs. Soms ging het super, dan weer bagger. Sinds 2 weken hebben we de overstap gemaakt naar bitloos rijden. Vanaf het allereerste begin gaat dat heel goed. Met bit was het de laatste tijd alleen maar hoofd in de lucht en rug wegdrukken zodra je de teugels opnam. Het neerwaarts rijden was vaak een gevecht. Nu geeft hij gewoon na als ik de teugels oppak en lukt het me al beter hem over de rug te rijden. In ieder geval is het gevoel een wereld van verschil. Vandaag hebben we foto's gemaakt, die staan onderaan. Ter vergelijking ook nog een paar foto's van ongeveer een jaar geleden. Niet bar slecht, maar je ziet gewoon dat hij net niet over de rug loopt en dat hij z'n onderhals aanspant. Dit is een beetje het algemene beeld van de afgelopen tijd. Helaas alleen draffoto's, we hebben namelijk veel filmpjes gemaakt, maar het lukt me niet daar stills uit te knippen en voor uploaden zijn ze helaas te groot... Ik hoop dat jullie zo toch een beetje een beeld kunnen krijgen. Eigen commentaar: piano handjes en ik zit veel te veel naar beneden te kijken
Met bit, ongeveer een jaar geleden:

En zonder bit, vandaag:

h[img]ttp://www.mijnalbum.nl/Foto-DEZGIH4U.jpg[/img]

En nog een stand-foto, jade's favoriete gang
: