Ook op de foto's is te zien dat ik hem niet zoals anders kon rijden, maar ach het zijn toch best leuke plaatjes geworden

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Evelli schreef:foto's?
plaatjes?
staat maar 1 foto hoor
Tine_ schreef:Evelli schreef:foto's?
plaatjes?
staat maar 1 foto hoor
En verder heb je niks over deze combinatie te zeggen?
Leuke foto, en knap dat je ondanks dat je ziek was toch bent gaan rijden, je hebt echt een gaaf paard.
Veel succes nog met hem!

Fijn beeld om naar te kijken. Wel hang je op sommige foto's wat achterover
Evelli schreef:ha ha nu heb je allemala dubbele neer gezet
maar zier er netjes uit
vind wel dat ie vaak met zijn mond openloopt
is dat een tic van het paard? of is het verzet?
Het is geen verzet, zijn mond is gewoon te vol denk ik
jullie zijn een leuke combi.

hoop dat ik ooit zo ver kom hooor niet zo zeuren mensen
Ik heb dus wel een paar foto's hier hangen die wel goed zijn.CleovG schreef:De foto's werden goed gezet als je ze besteldeIk heb dus wel een paar foto's hier hangen die wel goed zijn.
Ik ging ook alleen maar voor de ervaring en m'n punten waren zeker terecht!
Nistria schreef:CleovG schreef:De foto's werden goed gezet als je ze besteldeIk heb dus wel een paar foto's hier hangen die wel goed zijn.
Ik ging ook alleen maar voor de ervaring en m'n punten waren zeker terecht!
oh kijk, dat is wel goede service!!
welke heb je besteld?

pollew0p schreef:hee ik zag je vandaagop de startlijsten van hulten staan klopt dat! ik moet daar ook starten hopen maar dat het een beetje weer is zodat we 2 proeven kunnen rijden !
Ach ik vind 1 proef ook prima hoor. Ik hoop in ieder geval dat als we nog een 2e proef mogen, het niet erg koud is buiten.
je stanggebruik is ook erg vriendelijk. goed gedaan meis als je ookal niet zo lekker was.
Jullie vormen een leuke combinatie! Jammer dat je niet lekker was. Beterschap nog!