Voor je vraag heb ik geen verklaring maar ik ga lekker wel commenten.
Nou komt ie
De foto's vind ik opzich geen verkeerd beeld geven.
Foto 3 - opletten dat je wel meegeeft. Imo houd je net iets teveel vast (iets open mond, strak in de bovenlijn). Wellicht als je net wat meer had toegestaand in je hand en had ondersteund met je been, dat ze er fijner was ingezakt.
Dat zie ik op wat meer foto's terug. Je bent eigenlijk net iets 'te druk' bezig om haar fijn te krijgen. Blijf niet constant bezig, maar laat ook eens los. Vaak zakken ze dan al uit ontspanning. Ofwel 'keep it simple'. Teveel proberen kan ook teveel zijn, zeg maar.
Voor foto 6 even een complimentje - netjes recht in het lichaam. Als je haar straks wat fijner hebt, kun je de schouder nog iets meer naar binnen zetten. Schouders zijn immers smaller dan de heupen. Maar toch al goed en recht is heel belangrijk!
Op foto 7 zakt ze meer zoals ik bedoel dat ze bij 3 moet doen, maar verkantelt ze iets. Is wel logisch gezien ze nog zoekende is en ook niet echt een ramp. Binnenhandje los dan. Uiteraard wel in de gaten houden maar daar heb ik wel vertrouwen in
Foto 9 hetzelfde verhaal: niet vasthouden aan de binnenkant. Ze moet buigen op je buitenkant-binnenbeen, niet op je binnenhand.
Foto 12 vind ik veeeel fijner. Daar ben je zelf wat losser met je handen, waardoor ze meer lengte heeft in haar hals. Over de benen vind ik 'r fijn - lekker actief.
Galop is qua beenzetting netjes, ik zou veel naar voren schakelen en weer opvangen. Gewoon simpel gas en terug. Zodoende zal ze sterker worden en makkelijker te rijden, zowel aan de voorkant als op d'r achterbeen te krijgen. Komt allemaal vanzelf 
Soh, dat was je strenge nichtje weer 
Niet slecht zonder begeleiding Stef, je gaat vooruit