Thanx nog Virginia
Vandaag weer heftig op zoek gegaan of er iemand wat in de bak had laten liggen..... maar weer helaas niets gevonden

Winston word in mei 5 en het is een kruising Fries*Kwpn...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Chaelle schreef:Leuk dier, hoe oud is hij/zij? Let erop dat je goed voor je uit blijft kijken, ga je vanzelf ook rechter zitten. Op sommige foto's mogen je tenen ook meer op z'n plaats blijven. Veel plezier nog!

natje93 schreef:ziet er leuk uit!
knap paard heb je
virginia schreef:Je ziet dat je al vooruit gegaan bent.
Maar stop is een keer met zoeken er ligt echt geen geld in de bakl hoor.... dat heb ik er al uitgehaalt !!!!!!!!
vandaar dus dat ik niets kan vinden..... en ik maar zoeken

ghislaine schreef:virginia schreef:Je ziet dat je al vooruit gegaan bent.
Maar stop is een keer met zoeken er ligt echt geen geld in de bakl hoor.... dat heb ik er al uitgehaalt !!!!!!!!
![]()
vandaar dus dat ik niets kan vinden..... en ik maar zoeken
![]()
Nee ik weet het meis.. maar iets wat je al jaren je eigen hebt aangeleerd is moeilijk zomaar af te leren....
Ben er druk mee bezig !

Riss schreef:Ik dacht al, jeetje dat lijkt net een kruizing tussen een fries en een KWPN Ofzo
maar dat is het dus ook
Rijden ziet er wel goed uit hoor,
alleen jammer dat je niets in de bak hebt gevonden
je lijkt ook een beetje naar voren te zitten

*Deed ik ook altijd, maar zo voelt het een beetje als een slap handje voor je paard en met een gesloten hand kan je beter ophoudingen geven vanuit de pols! 
Safiera schreef:Misschien een goede tip om voor je uit te kijken: "plan" precies waar je wat gaat doen, (bijv. bij de B afwenden, en dan gelijk volte bij A) Zodat je wel vooruit moet kijken/denken om niet te laat te zijn. Werkte bij mij in ieder geval best goed! Of ga voor je gevoel eens overdreven naar achteren zitten. Paar rondjes volhouden en weer gewoon verder rijden. Probeer dat een paar keer per rit te doen, en uit te breiden. Helpt goed om je balans te vinden: leun achtereenvolgens voor en achterover, en probeer het "gemakkelijkste"punt te vinden. Hak, heup, elleboog en schouders in een rechte lijn!
Succes met oefenen, gaat zeker lukken! Leuk paard heb je trouwens, loopt fijn, erg geslaagde kruising!
Ben zelf ook zeer tevrede met mijn mannetje