Wannado @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cavaliere

Wannado @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-08 18:24

hee Haha!

dit is de eerste keer dat ik Wannado op bokt zet, ze is nog vrij jong en kent nog niet veel vandaar.
de laatste tijd gaat ze hard vooruit en gaat het steeds beter, dus een vriendin meegesleept en foto's gemaakt.
helaas is de kwaliteit slecht, en door mijnalbum nog slechter.. maar het is een beetje te zien Knipoog

ik moet er op letten dat ik de teugels op maat hou, laat ze heel snel gaan. maar ik merk aan wanna dat ze met een los
teugeltje heerlijk loopt, en zodra ik de teugels op maat maak gaat haar hoofd in de lucht en gaat ze protesteeren.. vandaar dat ik het ook een beetje zo laat.
verder moet ik me rug recht houden, hakken uitdrukken, tenen naar binnen, naar voren kijken, en mijn handen dragen. dus dat is een hele lijst om aan te werken, maar we krijgen nu hele fijne les iedere dinsdag avond dus dat komt allemaal wel goed Pling

wannado is wil nog wel eens te diep lopen, hier word aan gewerkt.
en de achterhand komt er langzamerhand steeds beter bij
nog 1 ding, wannado is niet dik, ze krijgt een veulen.

meet wannado:
Afbeelding

1 van de eerste keren dat ik erop zat, in de regen Clown
Afbeelding

en dan nu de foto's van vandaag:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dit zijn een van de weinige foto's die zijn gelukt, commentaar mag.. graag zelfs want daar kunnen we van leren, maar als het kan wel een beetje vriendelijk Pling

Orchidee21

Re: Wannado @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 18:34

lekker paardje, ziet er al goed ontspannen uit.
Zorg zelf voor dat je schouders terug houdt en je neusje iets om hoog. Je zakt nu iets naar voren met je bovenlichaam. (heb dat probleem zelf ook altijd..grrr)
Als je zelf achterover zit, kan je je paard beter voorwaarts rijden, teminste dat gevoel heb ik.
Succes

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 18:38

hoihoi Lachen
Heb je al een aantal keer met Wannadoo zien rijden, maar moet eerlijk toegeven dat ik der nog niet zo ontspannen bij je heb zien lopen. De keren dat ik je zag rijden, was ze altijd behoorlijk tegen de hand, dus dit gaat zeker de goede kant op Haha! Het is ook een leuk beestje!! Heel veel suc6 samen!

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-08 18:40

VeryWell schreef:
hoihoi Lachen
Heb je al een aantal keer met Wannadoo zien rijden, maar moet eerlijk toegeven dat ik der nog niet zo ontspannen bij je heb zien lopen. De keren dat ik je zag rijden, was ze altijd behoorlijk tegen de hand, dus dit gaat zeker de goede kant op Haha! Het is ook een leuk beestje!! Heel veel suc6 samen!

helemaal waar,
we rijden nu ook iedere dinsdag avond bij karel mee en daar gaan we gewoon goed vooruit Pling

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 19:11

ziet er goed uit, zeker voor een paardje wat nog niet zoveel kent!
maar probeer er wel aan te werken dat ze het contact met je handen accepteert, het wordt straks namelijk een stuk lastiger als je wat meer gaat vragen dan. maar ze loopt heel netjes hoor, ga zo door!
en erg leuk dat er een veulen op komst is Haha!

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-08 21:46

Sjuulie schreef:
ziet er goed uit, zeker voor een paardje wat nog niet zoveel kent!
maar probeer er wel aan te werken dat ze het contact met je handen accepteert, het wordt straks namelijk een stuk lastiger als je wat meer gaat vragen dan. maar ze loopt heel netjes hoor, ga zo door!
en erg leuk dat er een veulen op komst is Haha!

ja in de les zijn we daar heel erg mee bezig, maar als ik zelf rijd dan meestal niet omdat er dan ook geen hulp is,
en dan ben ik abng dat het een uur lang alleen maar gekloot word.

haha veulen is super, er staat nog een paard op stal die is in maart uitgeteld, en vandaag voelde we het veulen al Haha!

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 16:42

ja dat is wel lastig, probeer toch dingen uit de les mee te nemen in trainingen. Daar heb je immers les voor Lachen om nieuwe dingen te leren en toe te passen.

wanneer is ze uitgeteld?

Love_Someone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 16:46

Leuke merrie Haha!.
Ziet er al wel netjes uit.
welke afstamming? En van welke hengst krijgt ze een veulen?

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-08 17:41

Sjuulie schreef:
ja dat is wel lastig, probeer toch dingen uit de les mee te nemen in trainingen. Daar heb je immers les voor Lachen om nieuwe dingen te leren en toe te passen.

wanneer is ze uitgeteld?

ze is in mei uitgeteld,
ik weet ook wel dat ik er op moet letten ook buiten de les, maar omdat het nog niet zo lekker gaat vind ik het fijner als er iemand bij is die me zegt wat te doen. ben een beetje bang dat ik het verpest Bloos

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-08 18:01

Love_Someone schreef:
Leuke merrie Haha!.
Ziet er al wel netjes uit.
welke afstamming? En van welke hengst krijgt ze een veulen?

de vader van wannado is Regino en de vader van het veulen is Zento