Maar ik heb er heel erg zin in, en ik ga om te leren en te kijken hoe het is. Dus veel fout kan er dan niet gaan
Ik wou weten of jullie misschien nog tips hebben om mijn moeilijke puntjes misschien wat mee op te krikken.
1. Figuren: e-b-e grote volte
Ik vind het heel erg moeilijk om dan in te schatten hoe groot die volte moet worden.
en gebroken lijn
Ik doe het nu al vaak zo dat ik de gebroken lijn opdeel in 3 kleine voltes, want ik vind de stelling vrij lastig.
2. Midden draf/stap
Ik vind het heel moeilijk. Of ik heb wel die verruiming maar pauline verliest haar aanleuning, of ik heb amper verruiming in draf. Stap gaat wel redelijk maar ik vind het moeilijk om te voelen hoever ik moet gaan. We doen nu al veel tempo wisselingen.
3. Verkeerde been..
ohhh, dit is zo een ramp bij mij. En ik zie het ook niet, en ik voel het ook niet...
4.Gelijke druk
Hier ben ik gelukkig al heel erg op vooruit gegaan. Maar ik blijf toch een hele stugge rechterhand houden waardoor mijn linkerhand overschaduwt wordt. Ik ben al veel voltes aan het rijden. Proberen mijn handen op gelijke hoogte te houden en NIET naar de manen kam. Alleen het is een soort van compromis geworden van pauline en mij. Zij vind het moeilijk om stelling naar binnen te houden als rechts mijn buitenhand is. Dan gaan mijn handen een soort van zo staan dat het voor haar makkelijk is het een beetje te doen. maar dit is niet genoeg. Op de andere hand loopt ze juist weer iets meer naar binnen, maar dit vind ik makkelijker op te lossen.
5. Ontspppannn!
Help, ik wil te graag! Daardoor sluit ik helemaal, knieen omhoog schouders omhoog, misschien kennen jullie dit wel. Dit kan ik wel oplossen door een stukje te gaan doorzitten of even alles los te schudden. Of even een rondje gewoon met een losteugeltje door rijden. Want Pauline reageert ook erg op mijn stugheid dan.
6. Te lief.
Ik sluit compromis mt Pauline, zo van doe maar een beetje enzo.. Ik durf haar nooit echt eens te zeggen van oke nu vraag ik het dus nu doe je het. En mijn instructrise kan dat ook niet uitleggen aan Pauline omdat Pauline te eenkennig is dus ze veel langer nodig heeft om daar door heen te komen. Maar soms geef ik been en dan reageert zo heel goed, en soms bijna niet. Moet ik dan streng zijn wanneer die reactie niet komt?
Nouja, het is ook nogal algemeen geworden. Maar er gaat ook wel wat wel goed hoor
Ik hoop dat jullie me wat extra tips kunnen geven , sorry voor de lange tekst.
)