Na een paar maanden alleen aan de hand gewandeld te hebben, zijn Waldi en ik nu serieus begonnen met rijden. Daarvoor heb ik hem leren longeren, en heb ik er aan de longe een paar rondjes opgezeten. Dit was de 3e keer dat we los reden, en de 1e keer met zadel. Wel was Salvia in de buurt, Miri (Eleandra@bokt) heeft vanaf haar rug de meeste foto's gemaakt.
Omdat Waldi vorige keer bokte (bij de eerste poging om los te draven) hebben we hem toch maar even gezadeld. Ook was ik de vorige keer midden in de modder geland nadat hij zich rotschrok van een (niet voor hem bedoelde) schop van een andere pony. Waldi had de pech er nietsvermoedend precies tussen te staan.
1 Ons nieuwe zadel, Salvira op de achtergrond

2 Supertrots!

3

4 Weer wegstappen na halthouden: "Stàp-pen"

5

6 Halsstrekken kunnen we ook!

7 Eh... Waldi, ik geloof dat je hier naar rechts moet!

8 Even aan het touw om te draven, ik was te zenuwachtig om het los te proberen en voel me nog niet zo zeker in het zadel.

Wel meer gedraafd, maar daar geen foto's van. Next time!
9 Braaf!

En dan nu... THE FUN PART!
10 Zadel eraf! (Zo heb ik dus ook de 1e en 2e keer los gereden
)
11

12

13 En dan staat hij daar zó lief in de stal
Dan moet je er wel even op gaan zitten om hem van boven plat te knuffelen!
14 Meneer vindt alles best:

15 Maar die ruiter de hele tijd... "Nu wil ik alleen op de foto, kijk eens hoe mooi ik ben!" Alleen dat extra paar benen...

Bedankt voor het kijken, laat je ook een berichtje achter?

)
Hij heeft toch geen flauw idee wat dat ding in zijn mond doet? Laat staan als je er aan trekt! Wel moet/ga ik hem ook leren op het bit te rijden, is mijn vzpony, stel dat iemand anders erop gaat, dan is het voor hem wel zo fijn als hij het kent. 
) Kom je niet over zoals je bedoelt...