In oktober ben ik van mn paard Tosca afgevallen omdat ik zelf niet goed meeging bij het springen. Daarbij heb ik mn nekspieren en zenuwen flink gekneusd en kon daarom voor een lange tijd niet rijden.
In de tussentijd heeft ze niet stilgestaan en sinds een paar weken rijd Kelly_ann op haar, wat steeds beter gaat.
Ik kan helaas nog steeds niet echt intensief rijden, dus ik heb besloten haar weg te doen.
Afgelopen vrijdag hadden we het plan verkoopfoto's te gaan maken, wat goed gelukt is. Alleen in middendraf wilde ze maar niet laten zien wat ze kon dus zei ik (tot mn eigen schrik) 'Oh dan ga ik er wel even op..' De foto's van Kelly zijn te zien in dit topic: [HAW] Ik en Tosca aan het werk
Ik vond het echt dóódeng om er weer op te gaan zitten, maar toen ik eenmaal zat was ik die angst gelukkig al snel kwijt en heb ik toch wel lekker gereden, ik heb zelfs voor het eerst weer gegaloppeerd (2 rondjes!!). Heb er niet lang opgezeten, maar het voelde toch wel lekker aan. Was eigenlijk hartstikke trots op mn paard én vooral op mezelf (want was toch wel bang dat ik weer zou vallen oid).

helaas niet scherp op het paard, maar vind het toch wel een mooi plaatje 
beetje wegrijden
dát lijkt er al meer op 
niet de beste foto, maar dat achterbeen 
en galop
(oei mn zit
)
(poging tot) lekker lang uit laten draven
braaaaaf

Moet wel zeggen dat ik bij het zien van de foto's nogal schrok van mn eigen houding (vooral mn handen, wat ik daarmee aan het doen ben af en toe???)..

ik kon ook totaal mn houding niet vinden en schoof van hot naar her in dat zadel (was echt maf dat je niet kunt blijven zitten op je eigen paard