Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:Nadeel van altijd op hetzelfde been lichtrijden is dat je de sterke kant van je paard sterker blijft maken en de zwakkere kant niet versterkt.
33Bonita33 schreef:Sonja schreef:Nadeel van altijd op hetzelfde been lichtrijden is dat je de sterke kant van je paard sterker blijft maken en de zwakkere kant niet versterkt.
duss het maakt dus wel iets uit?
Sonja schreef:Nadeel van altijd op hetzelfde been lichtrijden is dat je de sterke kant van je paard sterker blijft maken en de zwakkere kant niet versterkt.
33Bonita33 schreef:maar ik denk dat mijn vz pony dan een beetje scheef is want op het ene been zit ze lekkerder dan op het andere been. het zadel is niet scheef heb ik zondag nog gekeken, want dit d8 ik dus ook;)
hrokur schreef:33Bonita33 schreef:maar ik denk dat mijn vz pony dan een beetje scheef is want op het ene been zit ze lekkerder dan op het andere been. het zadel is niet scheef heb ik zondag nog gekeken, want dit d8 ik dus ook;)
Ik kan op allebei mijn paarden makkelijker op de linkerhand lichtrijden dan op de rechterhand. Ik heb geen idee of dit nu aan mijn eigen scheefheid of aan die van de paarden ligt.
Sonja schreef:Tuurlijk, ELK paard is in meerdere of mindere mate scheef. Net als elke ruiter.
juudje84 schreef:huh hier was toch al een topic over of wordt ik nou gek