Het kippenhok dat BOKT heet

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

miss_w3lsh

Het kippenhok dat BOKT heet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-08 00:14

Ik vind Bokt keigaaf maar af en toe is het hier dus echt een kippenhok. Er kan geen lammetje of schaap ergens uit een sloot gehaald worden of Bokt gooit het maar gelijk op de voorpagina en alle bokkers roepen "ACH" en "Wat zielig!!" etc.

En sommige topics lopen wel danig uit de hand qua ouwehoeren, want dat kunnen meiden hier wel, oeverloos l*llen over van alles en nog wat.

Zo, dat ben ik kwijt *haalt opgelucht* adem.

Sorry dat ik dit topic hier heb geplaatst, maar ik niet posten in "Algemeen" omdat ik nog geen 25 "nuttige" (wat dat ook mag zijn...) berichten heb geplaatst. Vork

stephanie09

Re: Het kippenhok dat BOKT heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 00:16

het kan inderdaad uit de hand lopen soms maar ach dat gebeurd ook in het dagelijks leven. daarbij vind iedereen hier het waarschijnlijk wel degelijk zielig als een lam uit de sloot wordt gehaald maar vaak zijn het paarden en komen lammetjes hier niet echt voor Knipoog zover ik hierop zit Tong uitsteken

en het kan inderdaad de laatste tijd uit de hand lopen en off-topic gaan Tong uitsteken

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 00:24

Dan ga ik maar de kip uithangen Duivel

Het staat hier inderdaad verkeerd en dat is niet de bedoeling Vork

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 00:25

heb al getemd Knipoog

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 00:28

nee dit voegt wat nuttigs toe...temt ook

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 00:29

Zoveelste topic hierover... Je moet er maar mee leren leven denk ik... Is wekelijkse, zo niet, dagelijkse kost.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 00:30

Op de voorpagina worden geen berichten geplaatst over lammetjes en kalveren die in de sloot terecht zijn gekomen. Knipoog

Paarden is een ander verhaal. Hoe zieliger, hoe beter is ons motto Extreme duivel [Niet te serieus nemen, aub]

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 00:30

miss_w3lsh schreef:
Ik vind Bokt keigaaf maar af en toe is het hier dus echt een kippenhok. Er kan geen lammetje of schaap ergens uit een sloot gehaald worden of Bokt gooit het maar gelijk op de voorpagina en alle bokkers roepen "ACH" en "Wat zielig!!" etc.

En sommige topics lopen wel danig uit de hand qua ouwehoeren, want dat kunnen meiden hier wel, oeverloos l*llen over van alles en nog wat.

Zo, dat ben ik kwijt *haalt opgelucht* adem.

Sorry dat ik dit topic hier heb geplaatst, maar ik niet posten in "Algemeen" omdat ik nog geen 25 "nuttige" (wat dat ook mag zijn...) berichten heb geplaatst. Vork

en dit is wel nuttig ouwehoeren dan?
als je het irritant vind moet je lekker doorscrollen Vork

een onnuttig topic op een verkeerde plaats Slapen

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 09:17

Als je nog niet op het algemene tabblad kunt plaatsen betekend dat niet dat je topics dan zomaar ergens anders kunt neerzetten.
Deze gaat daarom op slot.