Voor diegenen die mijn vorige topic gelezen hebben (weet niet hoe ik de link bij in dit topic zet), Ik had dus zaterdag training. We waren goed begonnen, in stap links en rechts goed losgewerkt, toen beginnen draven, 5 minuten links, terug naar stap, 5 minuten rechts(ging redelijk goed), terug naar stap. Maar toen ik na deze stap terug wou gaan draven op rechts zette ze zich weer helemaal vast... Nu ken ik haar al een beetje en weet ik hoe ik ze eronder kan houden en kan zorgen dat ze haar hoofd niet te ver de lucht in gooit zodat ik niet alle controle verlies. Maar jammer genoeg heeft dit als gevolg gehad dat ze andere dingen ging zoeken om er onderuit te komen... Steigeren! Ik bleef redelijk rustig en ontspannen zittend verderrijden zonder druk in de mond (wel contact) om haar dus geen extra stress te bezorgen. Ik was rechtsom op de volte aan het rijden en proberen ze onder de rug te krijgen door gewoon rustig en niet boos te worden, mijn geduld raakte echter op, waardoor zij reageerde. Ze ging kaarsrecht ophoog staan, mijn beugel ging eraf waardoor ik viel (directe straf op mijn fout). Ik ben dan op mijn rug gevallen en kon me niet meer bewegen... Hup, naar het ziekenhuis, een mogelijke fractuur op mijn bekken uit de eerste foto, daarna de scanner waar niet zoveel op te zien was. Nu na 3 dagen ziekenhuis ben ik eindelijk terug thuis, maar wel 6 weken niet sporten en veel rusten (een ramp voor mij).
Mijn trainer blijft haar wel doortrainen aan de longe, maar ik zal zo goed als opnieuw moeten beginnen als ik na 6 weken terug ga rijden... Dit is echt balen voor mij!!!!
Ik kan haar ook niet iemand anders laten rijden, want het heeft tijd nodig voor ze iemand kan aanvaarden, ze is heel gevoelig. Pff, het kon niet ongepaster komen!
Nu gaan we ze nogmaals volledig laten checken door DA en homeopaat, ook de tandarts nog maar eens. De vorige keren hadden ze niets gevonden, maar ik wil zeker zijn...
Ongelukkige groetjes,
Hanne
Laatst bijgewerkt door Puccina op 19-02-08 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt