Het ging zo: Ik mag een paard kopen, dus was gisteren bij een wezen kijken, ik mog haar ook even rijden. Ik zocht een springpaard dus de eigenaar wist dat ik er mee wilde gaan springen en dat zou zeerg leuk vinden (vind ik het belangrijkste). Tijdens het rijden ging het in het begin erg goed, ze probeerde me wel wat uit enz. maar ik kan wel wat hebben. Hij zette een klein kruisje neer van cica 20 cm (als het niet lager is). Ze sprong er wel over heen maar raakte op zo'n klein sprongetje de balk al. Maar de eigenaar zei jaa zo kan veel hoger dus deze maakte een steilsprong, (ik had nog niet voldoende vertrouwen in haar maar de eigenaar zei maar van ze kan super springen heb ik bij haar vorige eigenaar gezien enzo, (ze had bij hem helemaal niet gesprongen)
Maar ze liep goed op de sprong af, eigenlijk een beetje te hard, en toen stond ze stil. en lagik ernaast. die keer daarna was het een steilsprong van 30 cm inplaats van 50 maar daar weikte ze opt laatste moment af en ik ging rechtdoor dus lag ik erweer af.
Dit was het eerste paard wat ik geprobeert heb en eventueel zou kunnen kopen, Maar deze combi klopte zowieso niet (het springen dan) (ik had nou niet echt zoiets van wouw die houdt van springen) maar daarna heb ik het nog een keer geprobeerd maar ik kreeg haar er gewoon niet meer over, (mijn vertrouwen was ook helemaal weg)
Nu heb ik gelijk zoiets van, als het allemaal zo moet dan maar geen paard, maar diep van binnen wil ik het erg graag, maar het vertrouwen is nu weg, dus het volgende paard wat ik wil uitproberen daar stap ik zonder vertrouwen op,,,
ik hoop dat jullie misschien wat nuttige tips hebben voor mijn zelfvertrouwen e.d.
sorry voor het lange verhaal maar nu weten jullie hoe het zit..
Groetjes Masja