Tristan-B is goedgekeurd (en keur verklaard) voor het Groninger stamboek in de rijpaardrichting, hij is echter gecastreerd maar nog wel beschikbaar via DV. Hij is 8 jaar oud, heeft M gesprongen en Z1 met winst gelopen. Helaas heeft hij een zeer ernstige halsblessure gehad, hij heeft letterlijk opnieuw moeten leren lopen en al met al is het eigenlijk een wonder dat hij er nog is, laat staan dat hij weer zonder problemen onder het zadel is! Ik probeer hem op een zo eerlijk mogelijke manier weer lekker aan het werk te krijgen, hij moet nog veel losser door zijn lijf gaan bewegen (inbuigen naar links is bijv. nog steeds moeilijk) en sterker gaan worden. Wanneer we in de ring verschijnen zien we vanzelf wel, de knopjes zitten er in principe gewoon op.
Mijn vriend is zo lief geweest om wat foto's te schieten, het is niet de kwaliteit plaatjes waarmee Barbara me altijd verwend (dit is dan ook meteen een verzoek voor een mooie shoot binnenkort
) maar ik vond ze leuk genoeg om ze te tonen! Geen foto's van het losrijden, want toen zat vriendlief zelf nog heerlijk van het zonnetje te genieten 

En lekker uitdraven:

Allebei moe en voldaan

Tristan 't binkie
!
En z'n knappe hoofdje mag ook niet ontbreken toch!

We hebben al met al nog heel wat werk te verzetten, maar met een paard met zó'n verschrikkelijk leuk karakter als Tris (wat iedereen die hem kent kan beamen
) is het een feest om daar mee aan de gang te gaan!
)
. Anders vind ik het ook niet eerlijk!

Heel anders dan Shine maar dit ziet er weer super uit, al ben ik weinig anders van je gewend
En vind dat je lief knappe plaatjes heeft geschoten hoor, valt niet mee om bewegende paarden op de foto te zetten!
wat een lekker ding. echt super dat hij op je pad is gekomen.
!