Zirocco in het zonnetje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Udo2001

Zirocco in het zonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 20:04

Na zo'n dag als gister dacht ik vandaag laat ik maar weer eens wat foto's maken van het paardje.
Zirocco is bijna 4 en ong 3 maanden zadelmak. Dit was de 2e keer in de buitenbak, hij gedroeg zich keurig. Mijn houding is om te schamen, ben te veel met hem bezig dat ik dat een beetje verwaarloos. Ga er echt aan werken. *LOL* *LOL*
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Oeps, erg streng binnenhandje Lips are sealed

cp112

Re: Zirocco in het zonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 20:09

Leuk paardje Ja een bijna naamgenoot van de mijne Haha! (er is ook al ergens een Sirocco op bokt Vork)

ik vind het er netjes uitzien, ik zie alleen zelf graag bij een jong paard een ietsje lager ingesteld, wat meer over de rug (niet diep Vork)

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 20:12

cp112 schreef:
Leuk paardje Ja een bijna naamgenoot van de mijne Haha! (er is ook al ergens een Sirocco op bokt Vork)

ik vind het er netjes uitzien, ik zie alleen zelf graag bij een jong paard een ietsje lager ingesteld, wat meer over de rug (niet diep Vork)

Snap ik, bij mijn vorige topic zijn er ook foto's waarbij ik juist over de rug rijdt. Nu was ie wat gespannen, omdat ik voor de 2e maal buiten rijdt dat hij iets meer naar boven komt.

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 21:37

Niemand??? Huilen Huilen

animallover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 13:46

ik vind het er super uit zien. vind het een gaaf paard om te zien maar ja ik wist al dat je een goede smaak had.

nicole_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 13:49

Leuk paardje,
soms moet je je hakken wat meer uitdrukken
en rechtop blijven zitten!

Arnyek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 15:51

Erg leuk paard om te zien! Ik houd wel van dit type Kijk maar eens in mijn HAW topic hihi!

Je eigen houding heeft inderdaad een aantal aandachtspunten.
Al vind ik dat de belangrijkste dingen (hand naar voren, op een enkel foto na dan, en iets naar voren zitten op een jong paard) wel goed gaan.

Verder kan ik helemaal begrijpen dat hij nu in de buitenbak iets hoger ingesteld loopt. Al zou ik tijdens het rijden (mits hij meer gewend is) hoofd hals houding afwisselen, maar dus ook niet alleen op lang en laag en ontspannen rijden. Af en toe een stukje wat hoger instellen kan helemaal geen kwaad.

Verder vind ik het er prima uitzien!

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 18:35

leuk dier, lijkt fijn te kunnen bewegen!

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-08 18:53

Arnyek: Thanx, moeilijk he?? Op alles te gelijk letten. Je zult het vast zelf ook in praktijk meemaken. Maar ach, heb alle tijd van de wereld, en een 2e Anky zal ik toch wel niet worden.
Ursy: Hij is leuk he Bloos Bloos ??? Hij kan erg leuk bewegen, heeft een erg fijn achterbeen gebruikt. En heb het idee dat hij steeds beter onder het zadel gaat lopen Clown , nu hij wat meer balans gaat krijgen.
Animallover: Goede keus he??? Haha! Haha! Geef Udo een knuffel van mij.