Hallo,
Ik zal even iedereen een antwoord terug geven!
Climax schreef:Cool hoor, hij is er weer

Ziet er alweer super uit, zitten wel een paar hele gave foto's bij!! Succes weer op concours straks, gaat vast helemaal goedkomen

Dankjewel, ik ben ook superblij met de foto's! Joycie kan dat wel goed!!! en wanneer gaan we jou op concours zien?
PollyB schreef:Die hals

prachtig beest. Ziet er ontspannen uit

. Komt helemaal goed in de m1

Ook super bedankt, en voor de eerste keer weer op vreemd terrein was hij inderdaad fijn ontspannen!
_Rosa schreef:super iloon!
vind het echt knap dat je hem alweer zo kan rijden na de blessure!!
die SB ook helemaal super! toppie hoor!
Dankje!!! Ja die schouderbinnenwaarts....... dit is gewoon het bewijs!! Ik ga die foto voor de rest van mijn leven nooit meer weggooien
hihihihihi
doegie
pitbullgup schreef:ziet er netjes uit zeg!
succes met het oppakken van de wedstrijden, maar zo te zien komt dat helemaal goed

Super bedankt! Ik heb wel weer zin om wedstrijden te gaan rijden en dan hoop ik dat hij het weer goed op gaat pakken!
Bedankt voor t positieve commentaar allemaal!!
magootie schreef:Zo die is wel veel verandert zeg ( ik heb even in je profiel gespiekt).
Het ziet er echt heel goed uit, ik zou zeggen, ga zo door.
Dankjewel, ik zat ook al te denken van huh hoe kan ze nou weten dat dutse zoveel is verandert maar je hebt wel gelijk! ALs je de foto's van toen bekijkt......
Ik blijf vooral zo doorgaan
mariska_emke schreef:leuk paard!! ziet er goed uit hoor
dankje
zampie schreef:Wat een front! Het rijden ziet er lekker ontspannen en actief uit,
maar heeft die een doorgezakte rug of lijkt het zo?
Hoi,
Dankjewel voor t compliment
en hij heeft misschien een wat weke rug, maar het is absoluut geen doorgezakte rug......
Waarschijnlijk als ik er met mijn volle gewicht bovenop zit zakt ie iets verder door
Ik heb ook een ITP-topic lopen, hier loopt ie los in de bak, dan kun je m goed bewonderen....
[ITP] Foto-shoot: Dutse lekker gek in de zon!
LadyNath schreef:Gaaf paard zeg!
En goed zeg, dat je ondanks dat het een fries is zijn hals mooi op lengte houdt
Zó vaak zie je dat niet
Dankjewel, ik ben er inderdaad veel mee bezig om het neusje eruit te rijden. Het
is wel lastig maar oefening baart kunst!!!!
Karoliefje_ schreef:Ziet er goed uit zeg, mooie lengte in de hals, goed over de rug. Keurig

Dankje voor alle lieve en leuke en positieve berichten!!!!!
Ik zit helemaal te glimmen achter mijn laptop 
Groetjes ilona