Moonlight Arabier @ dressuurwedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maanlicht

Moonlight Arabier @ dressuurwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 18:34

Gisteren Dressuurwedstrijd gereden, fnrs proefje F6. Ik had Moonlight heel mooi ingevlochten en hij was superbraaf. In de buitenbak werd losgereden en in de binnenbak was het proefje. De buitenbak was helemaal bevroren Scheve mond. Ik reed Moonlight niet aan de teugel omdat ik eerst wil dat hij gewoon rustig loopt. Genoeg gepraat, hier de foto's!:

Afbeelding
'Je gaat me toch niet invlechten hè?!, Ik ben geen merrie.. Clown

Afbeelding
En dit is een mooi voorbeeld van hoe het niet moet Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding
Wel een mooie foto

Afbeelding
Lieve Moonlight Pling

Afbeelding

Afbeelding
Iets langere teugel

Afbeelding
Lekker ontspannen.. Kwijl

Afbeelding

Afbeelding
Mooie staart!

Afbeelding
Ja, Moonlight is er nog en er ligt ook geen geld..

Afbeelding
wachten voor de binnenbak..

In de binnenbak ging het helemaal mis, Moonlight had allemaal energie over omdat hij in de buitenbak niet goed had kunnen lopen voor zijn doen en sloeg op hol, na een tijdje kreeg ik hem weer rustig, begon ik met het proefje, na het groeten ging hij er meteen weer vandoor.. het ging dus echt niet. Daarom mocht ik op een ander paard, Hugo:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geen foto’s van het proefje zelf. Bij de prijsuitreiking zou ik eigenlijk 2e worden, maar de jury vond het niet eerlijk dat ik een prijs zou halen omdat ik van paard was gewisseld.. dat vond ik wel flauw want ik was daardoor heel erg zenuwachtig geworden. Maar ik had het in ieder geval gehaald met 224 punten! Lachen

<a target="_blank" href="http://jipj.piczo.com/flimpjes?cr=6">Filmpje Moonlight en Hugo</a>

Bellie2

Re: Moonlight Arabier @ dressuurwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 18:47

leuk hoor!! die laatste foto dat je voor de wedstrijd bak sta is echt schattig!
maar bij dat 2e paardje die heeft toch elastiek om? mag je dat wel in de wedstrijd zelf? xx

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 19:05

Bellie2 schreef:
leuk hoor!! die laatste foto dat je voor de wedstrijd bak sta is echt schattig!
maar bij dat 2e paardje die heeft toch elastiek om? mag je dat wel in de wedstrijd zelf? xx

Jah het mag wel, dat paard loopt eigenlijk altijd met elastiek

Arabische

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 19:08

Leuke fotos hoor Lachen, jammer dat 'Moonlight' zo druk was in de bak.
Het is wel een schatje hoor Bloos heb je nog een prijs gewonnen?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 19:17

Normaal als ik hem rij, is ie heel rustig voor zijn doen, maar soms heeft ie z'n dag niet.. Bloos
Ik had geen prijs gewonnen omdat de jury het niet eerlijk vond dat ik van paard was gewisseld.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-08 16:29

Iemand anders nog een reactie? Knipoog

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 17:38

Ik dacht, het zal niet waar zijn, maar toch :-D Ik heb een jaar op moonlight elke week in de carrousel gereden, 2e sectie kop. Was echt super. Ook nog twee wedstrijden met hem gereden, alleen helaas voor het NK moest ik op winnetou, omdat rashid ziek was geworden en het meisje van rashid ging op moonlight..

Maarre, ziet er leuk uit hoor. Alleen is het vaak wel zo dat wanneer je hem wat nagefelijk probeert te rijden en veel overgangen en figuren enzo, dat hij daar juist rustig van wordt, ipv alleen maar met zijn hoofd in de lucht.

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 17:41

hey, de larensche manege heb ik vroeger gereden, en zie dat ze nog steeds zo hyper actief is haha.
ziet er wel leuk uit

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-08 20:04

lovelucky schreef:
Ik dacht, het zal niet waar zijn, maar toch :-D Ik heb een jaar op moonlight elke week in de carrousel gereden, 2e sectie kop. Was echt super. Ook nog twee wedstrijden met hem gereden, alleen helaas voor het NK moest ik op winnetou, omdat rashid ziek was geworden en het meisje van rashid ging op moonlight..

Maarre, ziet er leuk uit hoor. Alleen is het vaak wel zo dat wanneer je hem wat nagefelijk probeert te rijden en veel overgangen en figuren enzo, dat hij daar juist rustig van wordt, ipv alleen maar met zijn hoofd in de lucht.

Ik rijd nu elke week op Moonlight, en in maart krijg ik hem als verzorgpaard! Haha!
Het gaat steeds beter met rijden, alleen met de wedstrijd was hij heel erg druk. Ik ben echt gek op Moonlight! Bloos Pling