De vorige keer ging het heel redelijk, de eerste proef erg veel fouten, en de tweede proef hadden we zowaar gelijk een WP te pakken
Gisteren ging het even iets minder helaas, maar Vetje is toch al wel een heus Z dressuur paard, tot grote trots van zijn eigenaren
Er stond gisteren een fotograaf langs de kant die wat fotootjes heeft geschoten.
Deze wilde ik toch even laten zien
. Het beeld op de foto's is ook niet echt heel fijn (dat wil zeggen, het kan veel beter
), maar hij liep ook niet zo fijn... Hij liep erg scheef en helemaal op 1 teugel, en dat terwijl hij normaal redelijk recht is. Ook liep hij constant in zijn aanleuning te klooien en moest ik hem voortdurend aan de gang houden (vandaar ook mijn iets opgetrokken benen af en toe)... Hij was ook totaal niet voor m'n been en ik had een abonnement op verkeerd galop aanspringen, wat hij ook zelden doet....Tussen de proeven door nog even gechecked of er niet iets geks zat aan zijn zadel of hoofdstel oid, maar alles zat goed. Hij bokte zelfs met losrijden 2x, wat hij echt nooit doet. Wist niet eens dat hij het kon

Hij zal wel gewoon een slechte dag hebben gehad
Velvet op S&T
Schouderbinnenwaarts (Waar gaat mijn been heen....
)(ik denk) aanzet tot uitgestrekte stap:
En nog wat galopjes....
(uitgestrekte galop)
En klaaaaaar

Mja mn mening heb je al binnen via PB. 
.