[HAW] Nero @ 'spring work'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_pauline_

[HAW] Nero @ 'spring work'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 22:22

Hello,

Vandaag heb ik lekker gesprongen met een Nero. Nero is mijn verzorghaf van de manege.
Springen doen we niet zo vaak op de manege, helaas. Nero springt soms te vroeg, dat is opzich
ook wel te zien op de foto's. Ik probeer dan zo goed mogelijk mee tegaan, maar dat is niet altijd mogelijk.
Ik sta gewoon open voor commentaar, mits het vriendelijk over word gebracht.
Let wel Nero is een echt manege paard Lachen

1 eerst even balkjes lopen.
Afbeelding

2 daarna een laag kruisje
Afbeelding

3 daarna een hoger kruisje
Afbeelding

4 daarna nog een steiltje
Afbeelding

Ik vind het leuk als je een berichtje achter laat, met commentaar waar ik wat aan heb Lachen

Mocca

Re: [HAW] Nero @ 'spring work'

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 22:24

Nerootje!
Nou ik vind het er goed uitzien hoor! Hij trekt zo te zien zijn beentjes netjes op, en je zit er keurig op. Ja

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 22:38

He Bloos
Ziet er leuk uit, fijne afwisseling voor hem!!
Je zou voor het mooie je hand wat meer mee mogen geven zodat het minder lijkt alsof je hem optilt, maar dat is op dit lage werk erg lastig (dan verlies je namelijk snel verbinding en dat is ook weer niet goed). Vind het wel erg goed dat je netjes naar voren kijkt en niet naar beneden. Zou zeggen gewoon zo doorgaan en er lekker van genieten!!

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 10:29

Gehhe, dankje Lachen Nja dat benen optillen doet ie alleen bij balkjes en met de sprong, op de hoefslag vergeet 'ie het weer.