ikenindi schreef:wat heb je de teugels strak? opzich ziet het er redelijk uit. misschien soms iets verder achterover zitten. en niet te hard aan de teugels trekken. soms loopt ze wel erg ver achter de loodlijn...
Naar mijn idee trek ik helemaal niet aan de teugels
ik trek haar ook niet in de krul oid 
MontyRulezz schreef:Het ziet er heel netjes uit!
Op zich vind ik dat je een mooie houding hebt, let alleen wel wat op je hakken, die trek je op veel fotos op. En ik zie je handen graag iets hoger, niet langs de hals van het paard. Let ook af en toe op je binnenhand.
Mijn hakken moet ik idd op letten, handen zijn al een heel eind verbeterd
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OTRVU6DZ.jpg
zoals ze op deze foto zijn vind ik ze wel goed 
Miko schreef:Het wordt al een hele dame zeg! Kan me jullie al zo voorstellen in de wedstrijdring

. En dat winterlicht maakt de foto's wel extra sfeervol...
Rijden ziet er netjes uit. Als ik nog een tipje mag geven: pas erop dat je je rug niet te hol trekt

.
hihi dankjewel
Ik zag het idd ook dat ik mijn rug weer hol trok, heb het met rijden helemaal niet door 
Foryourneeds schreef:hey Rilla, ik vind deze foto's al een veel mooier gesloten beeld geven dan je vorige topic!

Af en toe wat op je eigen houding letten (rechtop blijven, handen, af en toe ook benen) maar het algemene beeld is best goed!
Veel succes verder
dankjewel
ze gaat naar mijn idee echt steeds fijner lopen 
kannie schreef:mooi paardje hoor, ook wel een sterk achterbeen zo te zien, pas alleen op voor telgangen in stap.
Waar zie je dat precies?
BailyKarlos schreef:Hey Rilla!
Mooie foto's! Er zit ook echt verbetering in het rijden!
Zif is helemaal chique voor de foto

dankjewel
Ben echt blij dat jullie ook de vooruitgang zien 
Valentijn schreef:Het rijden ziet er goed uit, veel beter dan dat ik vorige keer van jullie heb gezien

Als ik zo kijk, vind ik dat je haar af en toe iets meer lucht mag geven, maar weet niet of dat ook zo is natuurlijk.
Let wel op dat je benen op zijn plaats blijven.
Setje is errug mooi op Zif!
Op het moment dat ze na geeft ben ik ook heel licht in mijn hand
patjelisa schreef:Rilla het ziet er echt steeds beter uit als ik zie wat er veranderd is tussen nu en een maand geleden ben je echt sprongen vooruit gegaan!
En ach dat omdraaien dat ze echt Negro daar moet je maar aan wennen
Setje staat erg leuk en ik kom snel weer een keertje langs en dan neem ik Tietje mee!
haha fijn die negro tikjes
Ja je moet zeker binnekort weer komen, heb al zin in april 
@ de rest, bedankt voor de leuke reacties 
Nog meer tips/commentaar?