Gister was paulien (plientjuh) langsgekomen om foto's te maken, ze zocht namelijk iemand om op te oefenen
.Ik rij vita bijna 2 jaar, en we hebben de nodige blessures gehad. (zandkoliek, lymfeklierontsteking, elleboog gebroken) en nu is vita net hersteld van hoest..
Ze had al niet zo'n super conditie omdat ik door school niet zo veel kon rijden en toen moest ze ook nog 3 week stilstaan omdat ze zo hoestte.
2 week geleden mocht ik weer beginnen, haar conditie was nog best goed, alleen er waren heel veel spieren verdwenen..
Toen ik een week weer had gereden had ik nog een wedstrijd gepland staan, die ik toch maar heb gereden, want je kan het altijd proberen toch?
nou ik ben blij dat ik ben gegaan want we hadden desondanks nog 184 punten, wat me heel erg meeviel, en we waren 5e van de 20
Dus nu zijn we B+7! 
Nouja ik reed dus net 2 week weer toen deze foto's gemaakt werden. En door al dat spierverlies loopt ze heel erg op de voorhand..
We krijgen vanaf nu wel priveles van mies7 hier op bokt, dus ik hoop dat het weer snel wat beter gaat en dat ze er weer wat spiertjes bij krijgt

Ik ben heel erg bezig met haar achterhand, maar zoals je zult zien, is dat nog lang niet goed genoeg

Ohja, ik heb trouwens net een nieuw zadel. Hij ligt wel heel goed. maar ik heb 1,5 jaar op een dresuurzadel zonder kniewrongen gereden, en deze heeft juist heel veel kniewrong en dat is echt even wennen

Sorry voor dit lange verhaal hoor

Paulien ( en nienke natuurlijk
) heel erg bedankt en het was heel gezellig 
Stappen

Poging tot verzamelen, achterhand mag veel actiever, maar wel mooi licht in de hand.

Idem

En weer wat verruimen

Galopje, moet je je voorstellen dat ze 2 jaar geleden niet eens kon galloperen

Andere kant op, achterbeen wel netjes, maar ik moet echt op men kont gaan zitten

In het bos

En nog 2 hele lieve:

Wees je een beetje lief voor ons?

In mijn profiel staan wel foto's van voor alle blessures

Simone
even meeten vooor kamp