Haha, oke niet echt een fan tas tisch bokt-debuut dit, ik ben nu een uur bezig geweest met deze ene foto er op te doen, plus een half uurtje met het snappen van youtube. Dikke computer nerd is dus @work hierzo
Vandaar dat we het dus nu eventjes kort houden, aangezien ik ook nog even wat hw moet maken vanavond. Het echte werk komt dus nog een keer op de computer en dus ook op bokt, maar vanavond niet meer
haha
Ode is een welsh van Vita Nova's Golden Boris, en ze is nu 4.5 jaar oud. Het mini filmpje van vanavond is een galopje, met op het rechte stuk een stukje schouder voor. Ik weet dat ik geen gewoonte moet maken van wat ik op het eind deed (zeg maar dag tegen je teugels
) maar dat is dus niet wat we normaal doen. Dit was het enige wat ik erop kreeg. Ik snap het als ik nu vragen krijg als, watvoor IQ heb jij
maar met computers ben ik echt een drama. http://www.youtube.com/watch?v=KCizjdKTfCc
Mijn handen zet ik echt nog heel erg vast, maar er wordt aan gewerkt!
Volgende keer meer en beter
Ik stel haar bewust wat dieper in, aangezien ze wat sterk was. Mocht je hierover meer tekst en uitleg willen, vraag gerust!

!