Ode @ opwarmertje voor het echte werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LoveOdie

Ode @ opwarmertje voor het echte werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 20:48

Hee Hyper!
Haha, oke niet echt een fan tas tisch bokt-debuut dit, ik ben nu een uur bezig geweest met deze ene foto er op te doen, plus een half uurtje met het snappen van youtube. Dikke computer nerd is dus @work hierzo Ach gut
Vandaar dat we het dus nu eventjes kort houden, aangezien ik ook nog even wat hw moet maken vanavond. Het echte werk komt dus nog een keer op de computer en dus ook op bokt, maar vanavond niet meer Huilen haha

Afbeelding

Ode is een welsh van Vita Nova's Golden Boris, en ze is nu 4.5 jaar oud. Het mini filmpje van vanavond is een galopje, met op het rechte stuk een stukje schouder voor. Ik weet dat ik geen gewoonte moet maken van wat ik op het eind deed (zeg maar dag tegen je teugels Doei, doei ) maar dat is dus niet wat we normaal doen. Dit was het enige wat ik erop kreeg. Ik snap het als ik nu vragen krijg als, watvoor IQ heb jij Ach gut maar met computers ben ik echt een drama.

http://www.youtube.com/watch?v=KCizjdKTfCc

Mijn handen zet ik echt nog heel erg vast, maar er wordt aan gewerkt! Vork
Volgende keer meer en beter
Ik stel haar bewust wat dieper in, aangezien ze wat sterk was. Mocht je hierover meer tekst en uitleg willen, vraag gerust!

LoveOdie

Re: Ode @ opwarmertje voor het echte werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 21:00

Nouzeg, zo hard men best gedaan en niemand zegt iets Ach gut
haha Vork

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:02

Ik vind het een erg mooi paard! Allen zou ik hem graag wat langer zien. Bovendien bewegen je onderbenen vrij veel (alsof je 'los' op je zadel zit).

Goed gedaan hoor, met die computer! Haha!

P.S. Vervelend he, als niemand iets zegt. Ik heb vandaag op ITP ook al een paar zielige bokkertjes aan een postje geholpen... Ach gut

LoveOdie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 21:11

Sheran schreef:
P.S. Vervelend he, als niemand iets zegt. Ik heb vandaag op ITP ook al een paar zielige bokkertjes aan een postje geholpen... Ach gut

ohje, nu voel ik me er ook zo een Verdrietig
haha, bedankt, ik zal idd men hakken meer gaan uitdrukken (dan zal het minder worden). Tis wel een erg klein paardje hoor, 1.46 Knipoog

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:13

Leuke pony zeg, probeer alleen in de galop wat meer sprong te krijgen

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:13

Haha, ik vind jou niet zielig hoor Haha!. Je topic stond er ook pas net!

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:23

Hihi, ik vind het er leuk uit zien.
Maar als je graag wat meer, zinniger, commentaar zou willen is het misschien handig om wat meer erop te zetten.
Nu staat er alleen een foto van het hoofd en 2 voltes in galop, waarvan je de helf aan het belonen bent.
Nix mis mee, maar om echt goed rijtechnisch commentaar te geven en te krijgen misschien iets aan de weinige kant.

LoveOdie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 21:41

Raggel schreef:
Maar als je graag wat meer, zinniger, commentaar zou willen is het misschien handig om wat meer erop te zetten.

1 ik vroeg niet om commentaar
2 lees even voor de moeite Clown
verder niet banketstaaf bedoelt hoor, maar dit is nou juist commentaar waar ik al helemaal niks aan heb, dus eerst even lezen de volgende keer Haha!

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 23:30

LoveOdie schreef:
Raggel schreef:

1 ik vroeg niet om commentaar
2 lees even voor de moeite Clown
verder niet banketstaaf bedoelt hoor, maar dit is nou juist commentaar waar ik al helemaal niks aan heb, dus eerst even lezen de volgende keer Haha!

Mijn opmerking was ook niet aanvallend o.i.d bedoeld, alleen een reactie op jou afvragen waarom er niet zo snel iemand reageerde.
Maar ik deel je computer IQ leed, kan het me helemaal voorstellen... Zij zijn groot en ik is klein!
Maar we wachten in spanning af op het vervolg, want ik blijf erbij dat ik het een erg leuk paardje vind! Haha!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 23:40

leuk, Dromen

enig maar ik heb niet echt commentaar. moet er dan 100000 keer gezegt worden dat ie wat meer lengte moet hebben in de hals? of ben ik tegenwoordig verplicht om iets te zeggen?

en als ik zeg oooooo wat een leuk paard o.i.d. mag het niet dan word het toch verwijdert door de mods want daar is H.A.W. niet voor..... Knipoog

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 23:41

* krijgt bij dit topic meteen het idee van de reclame : ga met muis naar rechter bovenhoek Huilen van het lachen!

ziet er netjes uit.. probeer inderdaad je handen minder vast te zetten, en iets meer rust met haar hoofd zou ook niet foutstaan Knipoog

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 23:44

Knap dat je zowel foto als filmpje erop hebt gekregen! Ik zit daar nog vaak op te prutsen.

Vind het er op zich wel netjes uitzien, al is in mijn ogen het verschil tussen 'teugels op maat' en de teugels op het eind, bij de beloning, wel erg goed te zien in de ruimte bij de beweging van het paard.