.Kevin en ik hebben de M1 bereikt, en we hebben zelfs al 4 wpen (wie had dat ooit gedacht
) Over 4 weekjes wordt flappie alweer 16 jaartjes jong, maar af en toe laten we die 1 gewoon lekker weg
.ruim 1.5 jaar geleden ging ik hem rijden, en toen was het nog niks, en dan echt niks.
In mijn profiel staat het hele verhaal, maar het komt erop neer dat ik niet had verwacht ooit die L uit te komen
.Het rijden gaat de laatste tijd best fijn.
Wilde ik eerst gauw te veel van hem, nu moet ik weer consequenter zijn(lastig he dat paardrijden
)We werken eigenlijk alleen maar op lossigheid, lossigheid en lossigheid.
Als hij maar lekker los is, komt de rest vanzelf. Maar voordat hij los is
Hij liep wel lekker op de foto's, zelfs de middendraf kwam er echt uit , maar dáár zijn natuurlijk weer geen foto's van
.
losstappen.

lossdraven, hij drukt zich dan het liefste eruit.

fijner plaatje, hij lijkt te diep lopen, maar de foto is scheef genomen

eventjes poseren. (stondtie in de proef maar zo mooi 4kant
) 
drafje.

qua beenwerk wel waar we zo ongeveer naartoe willen, alleen hij kantelt en ik zit alsof ik moet poepen

even kijken of alles goed gaat, dus heb al gezien dattie op de voorhand loopt
.
opzich best fijn plaatje vind ik.

en dit is voor zijn doen gewoon middendraf, beest kan dr ook niks aan doen dattie niet kan gooien met z'n beentjes

inzet stukje schoudervoor-SB, mag ietsje meer, maar heb gauw de neiging teveel te doen.

en af en toe zijn we met appuyementjes bezig(vooral onder begeleiding!), ik neem ze vooral mee om te controleren of alles fijn gaat, dat er nergens foutjes insluipen, dat vind ik gewoon makkelijker voelen in een moeilijke oefening.
Ik heb het idee dat deze foto wel goed is, maar heb er nog niet zo heel veel verstand van, dus wil er erg graag commentaar op
Dit waren de foto's.
Ik wil graag commentaar, kunnen we weer vooruit hopelijk

) maar ik ga denk ik maar met de anderen mee qua commentaar