Gister had ik de Gelderse Kampioenschappen in Barchem! Half 6 opgestaan en om Half 7 waren we al bij de paarden. Djarada kreeg om kwart over 6 haar muesli, maar mevrouw moest eerst nog goed wakker worden
We waren om 7 uur weggereden en om half 9 waren we in Barchem. Daar aangekomen hebben we een kijkje genomen op de hele mooie accomodatie, zijn we even in de kantine geweest en hebben we opgezadeld en losgereden. Losrijden ging lekker, ze was mooi aan het been en lekker in de stelling en buiging
De proef ging ook heel lekker, paar kleine foutjes en schriksprongetjes. We kregen een vorkheftruck achter de binnenbak langs en mijn vader hoestte, erg eng
Ik was heel tevreden met mijn proef, en natuurlijk heel trots op mijn knappe pony! Ik had van de hoofdjury 177 punten gekregen en de andere jury gaf me 183 punten. Precies 60%. Ik vond het erg laag. Ik had de pech dat ik als 1 van de eerste moest want na de 8e deelnemer gingen de punten in 1 keer allemaal in de 190. Ik was 25e vd 31, ik ben tevreden. Ik had er zelf een heel goed gevoel over en dat vind ik het belangrijkste
Djarada is een 15-jarige NRPS merrie van E-Boy. Ze is erg pittig en moeilijk met rijden.
Genoeg gekletst; op naar de foto's!
Ze zijn overigens van het losrijden.1. De accomodatie

2. Stappen

3. Stappen

4. Drafje
5. M'n moeder (Staat er beetje raar op
), m'n opa & Maggie
6. Halthouden

7. Wachten voor de ring

8. En klaar
! 9. De auto & Trailer
10. In de kantine
Groetjes, Tamara
De proef heeft mijn opa gefilmd, er zijn geen foto's gemaakt omdat de pony misschien was geschrokken
Aanstaande Zaterdag hebben we ons L1 Debuut in Hierden!