Grote volte.

middendraf

richting halsstrekken
Commentaar mag. graag opbouwend
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus dat zal door de foto komen. ik denk dat alle kritiekpuntjes momentopnames zijn, aangezien je wat je op de ene foto wat minder doet, je op de andere foto wel goed doet
. foto 2 vind ik heel netjes! ga zo door!
Heel erg bedankt! ik vind het soms nog best lastig om op alles te letten haha maar dat komt nog wel goed aangezien ik nog maar 13jaar ben en ik nog héééel veel tijd heb om goed te trainen
_twin_ schreef:@aliesjeh : het klopt wel dat ik mijn beugels kort heb maar ik probeer ze vanaf nu al steeds wat langer te maken en op foto1 is het inderdaad een sta moment.Heel erg bedankt! ik vind het soms nog best lastig om op alles te letten haha maar dat komt nog wel goed aangezien ik nog maar 13jaar ben en ik nog héééel veel tijd heb om goed te trainen
ben zelf ook maar 14. is makkelijk om ieder1 vanachter dr comp te beoordelen, maar als ik erop zit maak ik zelf veeeeel meer fouten als jij
die 2 dingetjes die ik noemden zijn maar kleinigheidjes
aliesjeh schreef:_twin_ schreef:@aliesjeh : het klopt wel dat ik mijn beugels kort heb maar ik probeer ze vanaf nu al steeds wat langer te maken en op foto1 is het inderdaad een sta moment.Heel erg bedankt! ik vind het soms nog best lastig om op alles te letten haha maar dat komt nog wel goed aangezien ik nog maar 13jaar ben en ik nog héééel veel tijd heb om goed te trainen
haha ja ik weet dr alles vanben zelf ook maar 14. is makkelijk om ieder1 vanachter dr comp te beoordelen, maar als ik erop zit maak ik zelf veeeeel meer fouten als jij
die 2 dingetjes die ik noemden zijn maar kleinigheidjes
en dat maakt paardrijden nou zo leuk je kan van alles leren!

voor de rest geen opmerkingen