Nog even voor de mensen die het niet weten: Wondersteen is een 5-jarige ruin van Don Primaire van inmiddels alweer 1.77m hoog. Hij heeft al dik een jaar een groeiverbod maar daar luistert hij niet echt naar
De laatste tijd vind ik hem wel meer in z'n bespiering gekomen en een stuk sterker worden in zijn werk. Ik hoop dus dat de groeispurten nu grotendeels over zijn en hij nu lekker sterk kan worden en zijn spieren goed kan ontwikkelen.Hier gaan we dan!
Eerst even stappen.

Van het verdere losrijden in stap en draf zijn wel foto's gemaakt maar daar zijn we amper op te zien (in de verte een zwart stipje). Dus dan maar gelijk naar het drafgedeelte wat later tijdens het rijden.

We hadden vandaag een klein meningsverschil omtrent het halthouden maar uiteindelijk stond hij dan toch langer dan 1 seconden even netjes stil.

Tussendoor weer even stappen.

Galopje.

En weer stappen. In de stap neigt hij soms nog wat om te ver achter de loodlijn te kruipen.
Veel suc6 met elkaar...
Er rust een vloek op mijn wedstrijden. Heb merendeels van de wedstrijden waar ik me voor heb opgegeven af moeten zeggen de afgelopen tijd!

Want dan zwaait er wat!