Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
x_pink schreef:Wat gebeurt er met de rest van het lichaam?
Het kan zijn dat je haar onbewust vast houdt waardoor je haar belemmerd. Maar als er meer gebeurt kan het ook zijn dat ze niet goed kan buigen in der lichaam en zal je dit ook terug moeten zien in je figuren en met name voltes. Als dat het geval is ligt 'de oplossing' heel ergens anders.
. Vorige keer had ik haar losgegooid zonder halster aan (HEEL DOM), mevrouw maakte hier mooi gebruik van en liet zich niet meer vangen. Het vorige meisje van mijn pony is niet consequent geweest en dat resulteerde in bokken (wat ze overigens bij mij nooit doet).
! Bedankt! Mijn pony is gewoon precies zo en ik ben blij dat jij er net zo over denkt
. En ook idd wanneer ik me boos maak werkt dit helemaal averechts! Ik heb dus gisteren ook uitgestapt en afgestapt en was helemaal bedroefd, ook om het feit dat ik niet wist wat ik ermee aan moest
. Nu ik jou bericht lees weet ik dat ik het toch goed doe .
! LinZZZZ schreef:niisj.... nou helemaal perfect! Bedankt! Mijn pony is gewoon precies zo en ik ben blij dat jij er net zo over denkt
. En ook idd wanneer ik me boos maak werkt dit helemaal averechts! Ik heb dus gisteren ook uitgestapt en afgestapt en was helemaal bedroefd, ook om het feit dat ik niet wist wat ik ermee aan moest
. Nu ik jou bericht lees weet ik dat ik het toch goed doe .
Heel erg bedankt!
!
Ze hebben karakter ! Hihi ...
. Vervolgend deed ze wel wat ik wilde ... jaja... uiteindelijk komen we er wel. Wat me trouwens ook heel erg opvalt, is dat ze veel rustiger is als ik haar zo rij. Ze schrikt nogal snel maar wanneer ze merkt dat ik als het ware de leider ben dan is het goed. Heb jij ook een merrie? En hoe oud is ze? LinZZZZ schreef:Ja mijn pony is ook echt een appart geval. Gisteren ging het goed! Al had ze soms nog wel veel momenten wanneer ze er tussenuit probeerde wilde te knijpen. Ik ben consequent en rustig gebleven. In de galop reageerde ze niet op mijn been, toen heb ik haar een tikje gegeven en daar was mevrouw het niet mee eens en gaf een flinke bok. Vervolgend deed ze wel wat ik wilde ... jaja... uiteindelijk komen we er wel. Wat me trouwens ook heel erg opvalt, is dat ze veel rustiger is als ik haar zo rij. Ze schrikt nogal snel maar wanneer ze merkt dat ik als het ware de leider ben dan is het goed. Heb jij ook een merrie? En hoe oud is ze?