Zenith JV @ Work.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Emmaa

Zenith JV @ Work.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 16:09

Vandaag voor 't eerst weer een beetje aan het dressuren gegaan, na een lange tijd.
Ik ben 't zelf niet op de foto's [Watch_me]. Commentaar mag, maar hou het lief. Aan haar houding wordt gewerkt!
We hebben er vooral op gelet hem voorwaarts te rijden.

Afbeelding

Afbeelding
Te strenge binnenhand hier.

Afbeelding
Mooie achterhand & zit kan beter. Lachen

Afbeelding
Even showen!

Afbeelding
Hier wordt de zit wat beter. Lachen

Afbeelding
Hakken meer uitdrukken.

Afbeelding
Wat te ver op de voorhand.

Afbeelding
Lekker ontspannen.

Brand maar los!

_Tiffany_

Re: Zenith JV @ Work.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 16:24

haken meer uitdrukken en niet te ver met je voeten in de beugels

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 16:34

Ziet er netjes uit zeg! Commentaar staat er eigenlijk al!
Zenith is echt mooi! Wat een lange manen heeft 'ie vergeleken met eerst! Haha!

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 16:35

Dankjewel! Haha ja die manen moeten er voor zaterdag af. [Laurens van Lieren]. Maar ben te lam geweest om er iets aan te doen haha!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 16:44

lekker beestje hoor!

ets naar achteren zitten, hakken uitdrukken en miss beugels langer en het komt goed!

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 16:49

Zenithh Lachen!
't Rijden ziet er netjes uit. Houding is al bekend.
Ga je naar Laurens?
x

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 17:03

Ik vind de meeste foto's wel een fijn beeld geven. Af en toe lijkt de ruiterhand wat te streng, maar van achter een beeldscherm is dat natuurlijk niet zo goed te zien. Het lijkt alsof de houding van de pony nog niet helemaal constant is, soms loopt hij met het neusje een beetje eruit, maar vaak ook voor de loodlijn. Zorg ervoor dat je hem niet té diep rijdt. Verder vind ik het ruggebruik op de eerste foto's iets minder, maar hoe meer hij ontspannen loopt, hoe beter het er uit ziet. En achterhand zet hij af en toe toch al lekker onder. Lachen
Over de houding, de knie van de ruiter lijkt op sommige foto's over de rand van het zadel te komen. Ik weet niet of de beugels een beetje kort zijn? Verder denk aan de hakken uitdrukken, en handen voor het zadel houden. Verder vind ik dat ze er erg netjes op zit! Haha!

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 17:15

Hee meisje,

ik kon echt niet op het zadel zitten
Ik hoop dat het zondag goed gaat met Zendo bij Laurens van Lieren!!

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 18:17

xAmigo schreef:
Ik vind de meeste foto's wel een fijn beeld geven. Af en toe lijkt de ruiterhand wat te streng, maar van achter een beeldscherm is dat natuurlijk niet zo goed te zien. Het lijkt alsof de houding van de pony nog niet helemaal constant is, soms loopt hij met het neusje een beetje eruit, maar vaak ook voor de loodlijn. Zorg ervoor dat je hem niet té diep rijdt. Verder vind ik het ruggebruik op de eerste foto's iets minder, maar hoe meer hij ontspannen loopt, hoe beter het er uit ziet. En achterhand zet hij af en toe toch al lekker onder. Lachen
Over de houding, de knie van de ruiter lijkt op sommige foto's over de rand van het zadel te komen. Ik weet niet of de beugels een beetje kort zijn? Verder denk aan de hakken uitdrukken, en handen voor het zadel houden. Verder vind ik dat ze er erg netjes op zit! Haha!

Dankjewel voor het commentaar! Hier hebben we erg veel aan! Lachen
Ja Hilde wou de beugels nóg een gaatje korter, dus ik denk dat ze gewoon niet zo lekker zit in dat zadel.
Dankje!

_Maud

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 11:38

Ik vind dat je hem netjes rijd hoor Hilde !
Je zit vind ik ook best netjes hoor, voor als je zegt dat je niet fijn in het zadel kon rijden !
Geeft een fijn beeld ! Lachen

Zenith is ook erg leuk paardje ! Ja
veel succes zondag emma, bij laurens van lieren !

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:33

Zenith! Lachen
Ziet er goed uit Hilde & Emma, ik wist niet dat je naar Laurens van Lieren ging Lachen
Ik vind zenith persoonlijk een fijn paardje om op te rijden, en super braaf Knipoog!

Succes bij Laurens Emma!

spretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 09:03

Hoi Emma; toevallig kom ik je topic tegen. Wat een mooie foto's van Zenithje! Heb je les met hem gehad van Laurens van Lieren? Ben zeer beneiuwd! Het valt me op dat Zenith zich nu ook door anderen laat berijden, dan is hij toch een stukje makkelijker geworden in de omgang waarschijnlijk. hij ziet er trouwens heel erg goed uit! Complimenten!
Groetjes van Esther uit Dalem.

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 18:07

Was ie vroeger dan zo vervelend met anderen?
Hij is echt superbraaf!

spretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 09:01

Zenith was vroeger indd. niet de gemakkelijkste, hij was super éénkennig en wij waren twee handen en twee hoefjes op één buik. Ik heb dan ook heel lang na moeten denken of ik hem wel zou verkopen. Ik wist wat voor moeilijkheden hij zou kunnen geven en ik wilde alleen het allerbeste voor hem, het zou niet eerlijk zijn als hij door zijn gedrag in de handel terecht zou komen omdat niemand er wat mee zou kunnen doen. Maar omdat mijn rug steeds meer begon op te spelen tijdens het rijden heb ik toch een beslissing gemaakt. ik heb trouwens begrepen dat Emma er in het begin ook nogal wat moeilijkheden mee gehad heeft. Ik denk wel dat de periode in Eersel hem geen goed heeft gedaan, de keren dat ik hem daar opzocht kon ik wel janken, zo apatisch als hij er bij stond. Toen hij eenmaal bij Emma thuis stond is hij flink opgeknapt en misschien heeft hij door de ervaring ervoor zich wat opener opgesteld naar anderen.mHoe dan ook, het is en blijft een superpaard, en als hij ooit verkocht wordt, komt hij terug, denk ik toch...

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 09:09

Die laatste foto is erg mooi!
Mooi ontspannen aan de teugel!
Lijkt me echt een geweldig paardje om op te rijden!

^^

Dunesjka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 09:23

paardje kan leuk lopen zeg;)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 09:26

Je houding is inderdaad een puntje van aandacht zoals je zelf ook al aan gaf.
Verder loopt je paard mooi voorwaarts. En ziet het er ontspannen uit! Netjes hoor!