Op zaterdag begonnen de voorrondes van de dressuur en ik reed mee in de La dressuur. Ik lootte een super gave pony genaamd Panis. Bij een studentenwedstrijd rij je met zijn 3en op hetzelfde paard en de beste gaat door. Je mag 10 minuten inrijden (waarvan 5 minuten alleen stappen) en verder kent niemand het paard dus!
Het was s avonds toen ik moest rijden dus helaas hiervan niet echt rij foto's.

Ik moest een L1 proef rijden en het ging best netjes maar niet super maar toch bleek dat ik de meeste punten had gehaald en door was naar de halve finale!
Maar eerst volgde een super leuk feest tot laat in de nacht zonder slapen en om 9 uur op zondag zat ik alweer op Zeddam, het paardje waar ik op geloot had bij het B springen.
Inrijden:

Helaas maar 1 soort van springfoto:

Maar goed ik was foutloos gebleven en het ging ook wel best netjes dus ik was door op stijl! Nu ging het parcours stukje hoger en weer een ander paard. Dit paard was enorm groot en loeisterk en had heel veel zin om te SPRINGEN! Whoei die was echt hyper

We mogen 2 hindernissen inspringen voordat het parcours begint:

En in het parcours:
Hindernis 1:

Hindernis 3 ik match met de hindernis
:
Hindernis 5:

Hindernis 7:

En hierna moesten we een bocht linksom maken om de laatste gele hindernis te springen maar helaas haalden we die bocht dus niet en 2 seconden na deze foto lag ik er naast
Het paard was rechts gegaan en ik dus links
Helaas helaas, ik hoefde nog maar 1 hindernis en het was tot dan toe best goed gegaan! Maar goed val betekend diskwalificatie dus ik ben 4e geworden bij het springen.
Toen had ik nog een kans bij de dressuur waar ik bij door was en mocht op een fries rijden. Ook hier weer een L1 proef en deze ging echt heel slecht helaas, erg rommelig en veel foutjes. Met als resultaat dus ook hier 4e
(en er zijn steeds 3 prijzen
) Maar goed het was weer een super geweldig weekend!
Verder was het een super wedstrijd toch