Studentenwedstrijd, dressuur springen en Vliegen :P

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fleury

Studentenwedstrijd, dressuur springen en Vliegen :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 13:29

Afgelopen weekend werd er door de studentenrijvereniging Hippocampus uit Enschede een studentenwedstrijd georganiseerd op hun manege de Horstlinde.

Op zaterdag begonnen de voorrondes van de dressuur en ik reed mee in de La dressuur. Ik lootte een super gave pony genaamd Panis. Bij een studentenwedstrijd rij je met zijn 3en op hetzelfde paard en de beste gaat door. Je mag 10 minuten inrijden (waarvan 5 minuten alleen stappen) en verder kent niemand het paard dus!

Het was s avonds toen ik moest rijden dus helaas hiervan niet echt rij foto's.
Afbeelding
Afbeelding

Ik moest een L1 proef rijden en het ging best netjes maar niet super maar toch bleek dat ik de meeste punten had gehaald en door was naar de halve finale!
Maar eerst volgde een super leuk feest tot laat in de nacht zonder slapen en om 9 uur op zondag zat ik alweer op Zeddam, het paardje waar ik op geloot had bij het B springen.
Inrijden:
Afbeelding
Helaas maar 1 soort van springfoto:
Afbeelding

Maar goed ik was foutloos gebleven en het ging ook wel best netjes dus ik was door op stijl! Nu ging het parcours stukje hoger en weer een ander paard. Dit paard was enorm groot en loeisterk en had heel veel zin om te SPRINGEN! Whoei die was echt hyper Tong uitsteken
We mogen 2 hindernissen inspringen voordat het parcours begint:
Afbeelding

En in het parcours:
Hindernis 1:
Afbeelding

Hindernis 3 ik match met de hindernis Haha!:
Afbeelding

Hindernis 5:
Afbeelding

Hindernis 7:
Afbeelding

En hierna moesten we een bocht linksom maken om de laatste gele hindernis te springen maar helaas haalden we die bocht dus niet en 2 seconden na deze foto lag ik er naast Clown Haha! Bloos ROFL *LOL* Het paard was rechts gegaan en ik dus links Clown
Helaas helaas, ik hoefde nog maar 1 hindernis en het was tot dan toe best goed gegaan! Maar goed val betekend diskwalificatie dus ik ben 4e geworden bij het springen.

Toen had ik nog een kans bij de dressuur waar ik bij door was en mocht op een fries rijden. Ook hier weer een L1 proef en deze ging echt heel slecht helaas, erg rommelig en veel foutjes. Met als resultaat dus ook hier 4e Clown (en er zijn steeds 3 prijzen Clown ) Maar goed het was weer een super geweldig weekend! Ja

Afbeelding

risje

Re: Studentenwedstrijd, dressuur springen en Vliegen :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 15:44

Ziet er goed uit fleur, super ook 2 4e plaatsen!
Die pony is idd erg leuk!!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 18:44

Ook even een reactie van mij Haha! Ik vind het jammer dat er geen echte rijfoto's zijn, kan zo weinig zeggen....maar iig ziet vooral het ponietje er erg leuk uit.

Jammer van het zandhappen! En volgende keer gewoon wél in de prijzen Vork

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 18:47

Ik heb 2 jaar geleden meegedaan op de SO van Enschede.
Ik was toen derde bij het springen. Was echt een leuke SO!!
Hebben jullie dit jaar ook met zijn alle in een gymcomplex geslapen? Maar iig gefeliciteerd!!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 23:15

Hey jij bent/was dan ook lid van HOP is het niet? Haha!
We sliepen dit jaar niet in de gymzaal en ook niet in de blokhutten maar bij mensen thuis op de campus. (nou ja, slapen, ik sliep bij HOP dus ik heb geen oog dicht gedaan Tong uitsteken )

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 00:08

Hhahaha klopt... Inderdaad Hop!!
Altijd gezellig met die Hoppers Haha!
Slapen zal inderdaad wel een probleem geweest zijn, maarjaa tis tenslotte ook een So he Tong uitsteken

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 18:27

Had je topic nog helemaal niet bekeken!! Nog steeds er jammer van je val.. en jammer dat ik er geen foto van heb gemaakt Knipoog Verder was het een super wedstrijd toch Haha! ?

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 18:29

heey fleur leuke foto's !! doe je in amsterdam ook weer mee? dan zijn Rian en ik er ook van Jolly jumper Lachen