Het is alweer een hele tijd geleden dat ik weer eens wat foto's van U'Blingh op bokt heb gezet (en dat terwijl ik er zoooooveeel heb gemaakt
) maarja,... Na Cimmy-Lou's weekje vakantie (na hard werken) was ik maandag weer eens aan de beurt om met blingh aan de gang te gaan (EINDELIJK
) hihi... Helaas was ik vrijdag door mijn rug gegaan en durfde ik het nog niet helemaal aan, dus had ik Rosalinda gevraagd om hem te rijden (Roos rijdt zelf M2 en ook met een Manegepaard rijdt ze ook in het M). Rosalinda woont vlakbij Blingh en heeft me ook al verschillende keren geholpen. U'Blingh was niet echt helemaal goed voorwaards, Roos heeft veel moeten doen om hem in een nette arbeidsdraf te laten lopen hihi... Maar genoeg gelult.. hier zijn de foto's!
Lekker instappen

Teugels op maat

Halthouden

Nog wat stijfjes

Draven

Wanneer het meneer het moeilijk vindt, of er geen zin in heeft dat galopeerd hij maar aan :p

Weer draven
Halthouden en achterwaards, maar Blingh heeft daar nog moeite mee
In de galop. Rosalinda heeft hem echt even voorwaarts laten lopen, dus echt even lekker hard galoperen... Meneer ging echt steeds harder

Ook nog wat balkjes draven (dit zijn de balkjes die Blingh en ik hebben kapot gemaakt hehe... verhaal en foto's komen nog!!)

Ook blingh kan strekken!

En netjes draven :p

En natuurlijk helemaal voldaan uitstappen

Natuurlijk hebben we van alles aan allebei de kanten gedaan, maar dit zijn de mooiste foto's. Meneer was zo bezweet aan het einde dat hij lekker een zandbad heeft mogen nemen en we hem daarna hebben gewassen. De foto's zijn te zien bij ITP.
Cimmy-Lou's reactie op de foto's --> Blinghienero
hihihiGroetjes, AJ
Die laatste 5 rijfoto's! Zo heb ik hem nog nooit zien lopen!