Het weer was een stuk beter dan vorige week, toen de les door storm en regen werd afgebeld.
Kim heeft door een blessure vanaf december niet meer gesprongen, en dat was wel te merken..
Thuis nog wel een keer over een stijltje gehupst voor de controle, en met dressuur ook weer flink aan het werk.
Helaas toen Kim Rob hoorde gingen de oren er op en begon het spektakel..

Enfin, van controle was wederom geen sprake, dus daar moest eerst aan gewerkt worden. Nu is linksom ook nog haar moeilijke kant en moeten we nodig een bordje met "zwaait uit" in haar toch al niet zo grote staart gaan hangen.

Quiz vraag: vind Kim In Uitjes leuk??

Dit noemen ze een noodsprong.. Kim kan m met dr ogen dicht

Ja doen we de tonnetjes?? Ahh Mag ik, mag ik PLEAAASSSE

Hoezo galoppeert ze niet bergopwaarts?? Zet er maar een paar in uitjes neer

Opperste concentratie
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WY4FREJK.jpg
Kont(je)

Greppeltje

Op zon lekker kopje kun je toch niet boos worden dat ze zo graag wil springen??
Dit zijn de mooiste fotos die ik kon vinden in een hele gave serie geschoten door de vader van venga.
Kim was vandaag erg heet, en door mijn soms over enthausiasme, weinige ervaring en soms ook verkeerd oplossen van dingen.
We moeten samen nog veel leren en oefenen. Ik moet écht aan mn houding gaan werken vind ik zelf, maar vooral aan de controle. Die aan het einde van de les al een stuk beter ging
Ik hoop dat we iedere week de progressie blijven boeken die we voor mijn gevoel nu al boeken, dan kon het nog wel eens ooit goed komen. Weet in elk geval 1 ding zeker: Mijn knol heeft lol 
Als je er toch bent laat een berichtje achter, en alle tips zijn welkom