Tijdje geleden maar her zijn we weer is. Ik had gister met Naomie wedstrijd op Ridderkerk, dit was onze 3e keer M2.
Met losrijden was ik zelf te onzeker en durfde ik er niet aan te rijden, dit heb ik helaas wel vaker op vreemd terrein. Dus na een paar rondjes gedraafd te hebben ben ik blijven stappen op de stenen, wachtend tot we de proef in mochten. Deze was namelijk in een binnenbak en dan durf ik er wel aan te rijden (ja ik weet het ik spoor niet
)Ze was dus nog niet helemaal los en erg voorwaarts. Over de eerste proef was ik best te vreden. Ik moest uitgestrekte stap doen voor M verzamelde stap M arbeidsgalop links. Toen kwam ineens het bordje M voor bij en dacht ik oeps ik moet naar galop, ik gauw de teugels opgepakt en weggedrukt. Naomie was het er niet mee eens dat ik ineens zo onrustig werd en gaf een bok en kwam even tegen de hand (zie foto) toen we daarna van galop naar draf moestenmaakte ik me lang ging door me enkel schoot uit de beugel en overgang was dus ergggg laat hahah daarin tegen heb ik wel men eerste 6 voor men keertwending binnen gesleept.
tweede proef was een stuk rommelig en was ze te heet, ik kon erg moeilijk bij me houden doordat drammerige.
Eigen schuld ik moet gewoon niet piepen en gewoon relax losrijden
(makkelijk gezegd)Ik had dus geen winst maar wel weer een goede oefening!
Hier de foto's!
Beetje diep
lachen kunnen we nog wel

naomie denkt dit kan harder hahah
de protest uit met inleiding
http://picasaweb.google.nl/rthoogvliet/WedstijdLeonie/photo?authkey=JIsmzOZTwsw#5165468557104873138
paar seconden film
wel recht op zitten he
lichtrijden in galop
toedels