Charlie Brown (van Ginny) met stoere kleuterkuren!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_

Charlie Brown (van Ginny) met stoere kleuterkuren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 21:12

Charlie was stout vandaag Haha! Hij had waarschijnlijk de lente in z'n koppie, en hij heeft van zichzelf al héél veel energie. Tel míj daarbij op, en het wordt een complete ramp Nagelbijten / Gniffelen

Haha, nee hoor, zó erg was het niet, maar hij was flink aan het tanken door de bak heen, hij vind zichzelf erg stoer volgens mij!

Even wat dingen vooraf.. Charlie is een Fries X Fjord/Haflinger, nu 3,5 jaar, en wordt sinds een paar maandjes pas 'echt' gereden, door Ginny. Hij doet het echt súper, maar heeft megaveel energie, en hij vind het leuk om die er tijdens het rijden uit te gooien, haha! Echt een kanjertje, iedereen op stal is ook verliefd op hem Tong uitsteken

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding
Eeeeeeeeeen SHOW!

6. Afbeelding

7. Afbeelding

8. Afbeelding

9. Afbeelding

10. Afbeelding

11. Afbeelding

12. Afbeelding

Ik weet zelf heel wat te verbeteren, maar laat al het commentaar aan de bokkers over, daar zijn de meeste namelijk heel goed in! Knipoog Bedankt voor de foto's en je pony Ginny! *LOL*

Silence

Re: Charlie Brown (van Ginny) met stoere kleuterkuren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:13

Iets stoort me aan je houding, maar weet zo niet wat.
Zou zowieso je beugels wat korter doen, vind ze nu veel te lang zitten.
Volgens mij kun je je hakken zo ook totaal niet uitdrukken.

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:16

prachtige pony
de ruiter maakt een holle rug Lachen dat zal het zijn silence

Jobbeltje

Silence schreef:

Ik dénk dat je je rug te "hol" maakt.

Sim

Ziet er niet slecht uit en Charley is een stoere bink.
Probeer alleen meer je bekken te kantelen en meer op je k.ont te gaan zitten ipv op je d**s.
Verder mis ik soms de lengtebuiging.

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:19

ik had het al eens tegen ginny gezegd, maar charlie brown is echt een leukerd Haha!
Ik vind jullie ook een leuke combi.
Ik zou inderdaad je beugels ook wat korter doen,
ik denk dat dat het punt is waar Silence zich ook aan stoort, want nou lijkt het net alsof je met gestrekte benen rijdt, en dat je natuurlijk ook bijna alleen maar sta momenten hebt waarbij je je rug hol maakt, want voor de rest ziet het er wel netjes uit en charlie loopt ook heel erg netjes Lachen

edit; wat doe je trouwens op foto 11 en 9 ?
Laatst bijgewerkt door Riss op 10-02-08 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

gitje65

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:19

Je hebt hem lekker aan het lopen, maar let wel op je rug je rijdt met een holle rug dus bekken meer kantelen. Leuk paardje hoor, erg aansprekend en goed gangwerk!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:23

Leuk om te zien dat de foto's steeds beter worden, hij loopt bij de laatste foto's het beste, zijn ze op volgorde?

De houding zou door de rug kunnen komen, en misschien het zadel? Ligt die niet een beetje te ver naar voren?

Verder....Wat een ongelooflijk knappe mix!!! Haha!

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:23

Leuke pony! (vind de kruising echt geweldig! Haha!)
Het ziet er goed uit, maar inderdaad niet je rug te hol maken en je beugels mogen een gaatje korter. Lachen

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 21:43

Bedankt allemaal Lachen

Dat ik een te holle rug maak weet ik, dat krijg ik sinds jaar en dag al te horen, heb het ook als ik loop, sta, zit, lig, en dus ook als ik rijd. Tis echt heel lastig, ben al naar zo'n 'houding-mevrouw' geweest, en dat hielp voor even, maar nu is het weer net zo beroerd als eerst. Als ik er écht op let gaat het wel beter, maar op Charlie ben ik meestal meer bezig met hem dan met mezelf Knipoog Ik moet misschien echt zitlessen gaan volgen oid, maar heb geen idee van wie?
Mijn beugels zaten inderdaad niet lekker, die mogen zeker 2 gaten korter, want ik zie dat ik niet eens mijn zadel uitkom inderdaad Clown

Riss: Foto 9 en 11 zijn zo te zien de laatste stukjes van de diagonaal, waar ik hem extra doorstel om de bocht te maken, omdat zijn stuur nog niet altijd helemaal even goed werkt Tong uitsteken (en ik vorige keer echt in de bakrand zat omdat ik vergat hem de bocht om te sturen, ik nam aan dat hij zelf wel begreep dat ie het bochtje om moest Schijnheilig Bloos zoiezo fout om aan te nemen, want ik weet dat ik er toch wel aan moet blijven rijden, haha)

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:47

Ik vind dat het zadel wat ver naar voren ligt, het ligt nu op het uiteinde van het schouderblad. Verder ziet het er goed uit aangezien hij 3,5 is! Echt een ontzettend leuk beest!

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:52

hey ziet erg leuk uit onze mannetje te zien lopen.maar het helpt ook niet als je hem rijdt en zijn paps komt even langs.dan wilt hij alleenmaar naar mij toe. hijkijt altijd zo leuk als ik hem roep als je hem aan het rijden ben. dat er nog niet helemaal een stuur op zit is niet zo erg. bij berry zit het er echt niet op.
Laatst bijgewerkt door jefreyginny op 10-02-08 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:56

ziet er leuk uit Haha! hij was wel gek aan het doen Tong uitsteken maar vind toch knap dat je door bent blijven rijden, ik longeer hem dan als hij te druk is Clown haha en dan weer op Tong uitsteken maar ik vind erg leuk dat je hem wil rijden, niet iedereen stapt zo maar op een 3jarige die best onvoorspelbaar is..
hij wordt steeds leuker Tong uitsteken ben echt verliefd op hem maar gelukkig is hij van mij Tong uitsteken
maar iig jij ook bedankt joyce!!

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:00

Ziet er goed uit Knipoog Haha!

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:01

probeer je rug niet zo hol te maken.

Daar hoef je geen zitlessen voor te nemen, alleen consequent zijn voor jezelf.

vjenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:03

ziet er op zich wel vijn uit maar mag ik vragen waarom je met kneveltrens rijd? niet aanvallent bedoelt maar gewoon een vraagje?

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:36

Ik vind eigenlijk dat je juist netjes zit..je beugels zouden iets korter kunnen, maar die holle rug stoort me juist niet, het lijkt iig dat je goed in balans zit Lachen
Charlie is idd super leuk! Hoog hebben gehalte Tong uitsteken

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 22:40

Annemarie_ schreef:
probeer je rug niet zo hol te maken.

Daar hoef je geen zitlessen voor te nemen, alleen consequent zijn voor jezelf.

Haha, grapjas Haha! Zoals ik al zei: dit is gewoon mijn houding, sinds ik kan lopen staat mijn rug al zo hol. Dan kan ik wel consequent zijn voor mezelf, maar d'r zit gewoon wat mis daar, ik ben bang dat ik dat in m'n eentje niet goed krijg Knipoog Bedankt voor al het goeie vertrouwen, haha, maar ik denk echt niet dat ik na bijna 17 jaar mijn rug recht krijg door alleen consequent zijn voor mezelf.

Vjenna: Dankje, de knevel heeft hij in als 'testje'. Omdat het bekend staat als een fijn bit voor jonge paarden, en hij lijkt er fijn op te lopen. Er zit een rolletje in het midden, dus hij heeft lekker wat te 'sabbelen', haha, en tot nu toe vind ik het een fijner bit dan het gewone trensje wat hij inhad. Las dat er ergens een discussie was over het al dan niet scherper zijn van een kneveltrens, maar ik betwijfel het, volgens mij is het inderdaad gewoon heel fijn voor hem Lachen

Jefrey: jaa hij wilde echt naar z'n paps toe, haha, als in:"Papaaaa red me van haar!" Haha!

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:42

Tja dan niet he. Er zijn ook wel meer mensen op deze aarde met dit probleem die er wel van af komen, maar als jij al verzekerd ben dat het bij jou gaat lukken is het idd mss wel het slimste om het niet te proberen Lachen

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:44

zadel lijkt op de foto's idd ver naar voren te liggen.

vind het er over het algemeen netjes uit zien. al zou ik graag wat meer lengte in de hals zien.

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:47

nou ja.. wat is dat voor een reactie annemarie...
joyce heeft gezegd dat ze zelf niet van die probleem af kan komen maar is bereid om les te nemen om er van af te komen..
Zij wil er tenminste wat er aan doen, ik kan wel eentje noemen die dat niet doet.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:48

Draak *LOL*
Hij is sterk he haha, heb hem 2 weken terug gereden. Hij kan super lopen ! Die gangen wow, maar je moet hem idd wel kunnen rijden !

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:48

Ziet er leuk uit maar ik krijg al last van mijn rug als ik naar die foto's kijk. Je maakt idd wel een heel holle rug Knipoog

Leuk paardje verder Lachen

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:50

GinnyBanshee schreef:
nou ja.. wat is dat voor een reactie annemarie...
joyce heeft gezegd dat ze zelf niet van die probleem af kan komen maar is bereid om les te nemen om er van af te komen..
Zij wil er tenminste wat er aan doen, ik kan wel eentje noemen die dat niet doet.

Sorry, nu ik nog even teruglees zie ik idd dat ze er wel aan wil werken maar niet in haar eentje.
Ik dacht gelezen te hebben dat ze er niks meer aan ging doen omdat ze het toch al zo lang had en het ingegroeid was Bloos

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:50

Jobbeltje schreef:
Silence schreef:

Ik dénk dat je je rug te "hol" maakt.

Ik heb dit probleem ook.. 1 jaar lang bij iemand gelopen. Bij mij is het probleem dat mijn middenrif niet kan ontspannen. Rijd nu op een passier grand gilbert en daar zit ik heel netjes op!
Wat een kick beest Haha!