Omdat het gisteren natuurlijk zulk lekker weer was ben ik er maar op uit gegaan met mijn camera naar mijn uber lieve verzorgpony Semm. Semmie is een Halfinger van nu net 3 jaar. en we zijn dus begonnen met het beleren van haar. natuurlijk zijn we eerst begonnen met het longeren om haar conditie op te bouwen. daarmee is ze al een keertje op bokt geweest:
*klik* semm@longeerwork
een tijdje geleden ging ik er voor het eerst op. dat ging echt supergoed! dus eerst dr op aan de longe en sinds kort rijd ik nu ook los met haar. dat doet ze echt heel goed. nu had ik een setje besteld op een site en die had ik gister binnen gekregen, die wilde ik natuurlijk wel even uitproberen dus genoeg redenen om foto's te gaan maken
alleen was ik zo slim om de memorystick vergeten in de camera te doen dus moesten we het doen met de build-in memory doen. daar kunnen maar heel weinig foto's op. maar ik wilde ze jullie toch even laten zien 
eerst eventjes longeren:

ik wil de andere kant op!

omdat ze een beetje liep te boeven en erg koppig bezig was, ben ik net zolang door gegaan tot ze dat helemaal braaf deed. dat duurde wel eventjes en daarom ben ik maar heel eventjes wezen rijden en vooral wezen stappen omdat ze ook helemaal liep te zweten enz. maar ik heb hier nog een paar rijfoto's:
vind ik opzich wel een mooie foto met dat licht zo

even beugels en teugels goed doen

en rijden maar

Whaatt??

dat waren ze alweer. ik zou het erg leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten!. Commentaar mag. Maar commenteer graag niet zo heel hard op de rijtechnische dingen. dit is echt nog de beginselen. het rijden was meer een beetje uitstappen omdat ze al heel hard aan de longe had gewerkt. ik ben wel veel bezig met haar, maar echt nog met de basis.
hopelijk vonden jullie te foto's leuk!, welke vinden jullie de mooiste??
laat je een berichtje achter??
Groetjes Anneke
Die eerste rijfoto met het licht in haar manen vind ik denk ik de mooiste...