Uiteraard mag er becommentarieerd worden, maar onderbouw je kritiek en wees vriendelijk.
Verder ben ik flink geweest en een cap opgezet
voor de liefhebbers Oakland is een Zuidhorn x Zeoliet-ruintje van 1.58m en elf jaar oud.
Dag ervoor, vriendjes
Wat loswerken hier rij ik weg vanuit de keertwending om de voorhand wat hij pas geleerd heeft en nog erg moeilijk vind.
Draven en teugels op maat nemen, hij loopt wat "op de voorhand" maar daar werken we aan.
En nog een beetje verzamelen en wegrijden in galop, ter voorbereiding van een eenvoudige wissel. Ellebogen mogen naast mijn lichaam. Verder geloof ik dat mijn teugel nogal lang is.
Even wachten om daarna zijn beloning in ontvangst te nemen. *Oakland staat altijd los op deze manier, hier heb ik mijn redenen voor en de manège is er mee akkoord daar hoef ik dus geen commentaar op*Verder had ik nog filmpjes van de dag ervoor maar die kwaliteit is érg slecht.
Tips zijn ook welkom! Ik weet dat ik een strenge hand heb, wordt aan gewerkt!
Groetjes
maar het zijn (actie)foto's, dus sowieso fijn!!
Letterlijk als je het dat pony'tje onder het zadel ziet. Verder wordt er hard gewerkt aan mijn handen en op mijn kont zitten, maar oak zit nu eenmaal niet goed, kun je niet omheen ik kan alleen maar zitles nemen en hopen dat het vanzelf beter wordt door hem gewoon te worden.