Hij is twee dagen terug gechipt waardoor ie een beetje slomer was dan normaal gesproken.

01.

02.

03.

04.

05.

06.

07.

08.

09.

10.

Ik mocht ook nog ff

11.

12.

13.

14.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

waardoor er ook niet super foto's uitkomen, maar het was weer een leuk dagje 
Soet schreef:En Juul jij je tenen naar binnen. (arwg, ik heb ook zo'n last van m'n tenen.) Verder echt een ideaal plaatje!![]()
. En wat een geweldig beenwerk.
sunnymay schreef:Ziet er lekker ontspannen uit!
Probeer tijdens het wijken niet naar beneden te kijken/ naar de binnenzijde van je paard. Kijk naar de richting waar je heen gaat.
Wijkt mooi, maar heb het idee dat jij wat inknikt.
Linker galop mag je je ellebogen iets meer buigen. Paard oogt wat sterk deze hand. Rechter galop ziet er fijner uit...
Blijf het een erg fijn paard vinden! Mooie combi!

Nimmedor schreef:sunnymay schreef:Ziet er lekker ontspannen uit!
Probeer tijdens het wijken niet naar beneden te kijken/ naar de binnenzijde van je paard. Kijk naar de richting waar je heen gaat.
Wijkt mooi, maar heb het idee dat jij wat inknikt.
Linker galop mag je je ellebogen iets meer buigen. Paard oogt wat sterk deze hand. Rechter galop ziet er fijner uit...
Blijf het een erg fijn paard vinden! Mooie combi!
Dat is geen wijken maar appuyeren
Deze foto;s van draf zijn echt niet super, hij valt hier erg op de voorhand, terwijl die dat in het echt totaal niet doet
Ik moet idd erop letten dat ik niet inknik
nargileh schreef:ik heb je wel eens netter zien rijden, moet ik eerlijk zeggen.
Vind je hand/armhouding niet echt om over een huis te schrijven.
Overigens is je beenligging wel netjes!
foto's zijn echt niet super, maargoed daartegen liep hij wel weer fijn dus echt een slecht 'foto' dagje