Tuigpaard Mano @ work! (Dressuur en balkjes)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JennxMano

Tuigpaard Mano @ work! (Dressuur en balkjes)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 16:25

Het word tijd dat ik mijn lieve verzorg tuiger eens aan jullie voorstel:
Mano is een 6 jarige tuiger en ik heb hem nu 1 jaar onder het zadel. Ik heb nog niet veel lessen gehad dus ik heb graag commentaar waar ik aan kan werken. Foto's zijn van zomer 2007 tot eind 2007! Enjoy mijn mooie paardje!

Zomer 2007, dressuur en een klein sprongetje:
Afbeelding
Stand foto.
Afbeelding
Draf foto (Mooie knie actie; Ik moet mijn handen omlaag en tenen naar binnen)
Afbeelding
Volte in draf.
Afbeelding
Klein sprongetje (hoo mijn gezicht.. Verdrietig )

Winter 2007; Balkjes lopen:
Afbeelding
Onee.. Deze had ik niet aan zien komen daarom zit ik zo raar.. Verdrietig

Voor meer foto's (ook van andere vzpaarden) check: http://groups.msn.com/ManoVionaGaaikeGloryBruintje

Dankje voor kijken! Hou het commentaar aardig.
xJennifer en Mano(L)

Geak_Nena

Re: Tuigpaard Mano @ work! (Dressuur en balkjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 16:29

haha leuke foto's , Zou wel beetje op lette dat je met springe iets meer mee geeft en niet op de nek gaat hangen, Want dan krijgt die al zijn gewicht op zijn benen als die landt Lachen voorderest ziet het er leuk uit het andere comentaar heb je al gegeven Wat is zijn afstaming ?

JennxMano

Re: Tuigpaard Mano @ work! (Dressuur en balkjes)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 16:37

Geak schreef:
haha leuke foto's , Zou wel beetje op lette dat je met springe iets meer mee geeft en niet op de nek gaat hangen, Want dan krijgt die al zijn gewicht op zijn benen als die landt Lachen voorderest ziet het er leuk uit het andere comentaar heb je al gegeven Wat is zijn afstaming ?

Ja. ik weet dat ik daar op moet letten met springen. Ik ben bang voor springen maar omdat hij het zo graag doet doe ik het soms. Die laatste foto was ik gewoon aan het lichtrijden omdat ik dacht dat hij erover heen draafde. maar dat deed hij niet.. Verdrietig Hij komt van Manno en zijn moeder van Wilhelmus.. volgens mij.