KG_Images schreef:Ik vind het echt een heel aansprekend paard en ondanks dat je zelf verteld dat ze in de galop nog wat moeilijk vooruit is, vind ik haar wel een heel fijn bergop galopperen. Fijn achterbeentje, ook lekkere aanleuning, ziet er gewoon goed uit! Leuk setje ook!

Foto's ogen inderdaad makkelijker dan dat het aanvoelt. Ze heeft een mooie galop.
Bedankt voor je compliment!
Martine__ schreef:Mooi paard zeg!!
Ik vind alleen wel dat je heel erg achter op je zadel zit. Foto 2 en 4.
Klopt, ik zie het ook. Ja, waarom... misschien omdat ik zelf nog niet echt kan zitten en mijn benen lang kan maken??
Annemarie_ schreef:zooo mooi dier zeg. Heel krachtige galop heeft ze.
Een toppertje!
Dank je wel. Galop voelt fijn aan bij haar. Je voelt haar sprong. Dank je!
natas_joy schreef:heeey
wauw mooi paard zeg!!
ik herken ht wel daarzo hoor in purmerend leuk

Thx. Stal waar ze nu staat is niet in purmerend, maar in de beemster.
amaze schreef:Erg leuk paard hoor ! Typische Rhodium ! Wat is haar verdere afstamming ?
Ben je met haar naar de keuring geweest ?
(de fotos laden duurt trouwens heeeel lang
)*edit ik heb in je profiel gekeken ....Haarlem

Ben nog niet met haar naar de keuring geweest. Ze komt uit juni 2004. Ze was voorjaar/zomer 07 nog erg iel. Ze zat in een groeispurt. Het is zonde om haar dan naar de keuring te doen, als ik ster wil worden. Hopelijk is ze deze keer aan de beurt en anders wacht ik nog een jaartje. Wil haar goed laten voorkomen. Ze heeft namelijk een predikaatrijke afstamming en dat wil ik zo houden
Ze is zeker typisch Rhodium
En afstamming is Rhodium x Haarlem x NImmedor, maar dat had je al gevonden.
Nikka schreef:Dit kan met wat training een erg goed paard worden! Soms iets meer op je kont zitten en het neusje er iets meer uit.
Dankje. Ik ga hard trainen om meer op mijn kont te blijven zitten!!
En neusje mag er zeker meer uit, maar ben blij dat ze nu wat aanleuning opzoek. Komt ook omdat ze niet altijd even voorwaarts is en dan rij je zowieso het neusje er niet uit... Maar bedankt.