Flower en ik @Work, voor het eerst op Bokt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MyStar

Flower en ik @Work, voor het eerst op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-08 14:34

Hier zijn foto's van onze training, gisteren gemaakt. Wat mij betreft is alle commentaar toegestaan, zou het wel fijn vinden als het enigzins is onderbouwd en graag tips hoe het dan beter kan. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. Wat niet (altijd) te zien is op de foto's, is dat het contact nog niet altijd optimaal is. Ze zoekt mijn handen nog niet genoeg op. Daar werken we aan Bloos .

Flower is een 9-jarige merrie van Bokkesprong Czardas. Ik heb haar nu iets meer dan een jaar en in de wedstrijden zijn we L1+4. 24 Feb. doen we mee met de selectie van Laurens van Lieren voor de Zegwaard Bokaal.

Hier de foto's:

Losrijden:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Teugels iets korter:
Afbeelding
Afbeelding

Wat hoger in gesteld:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xxjillxx

Re: Flower en ik @Work, voor het eerst op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 14:42

ziet er goed uit!, probeer niet te veel naar beneden te kijken, en veel succes bij laurens van lieren!

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 14:43

Ziet er goed uit Haha!
Het enige wat me opvalt is dat je af en toe een beetje naar voren zit Knipoog
Het achterbeentje is lekker actief Lachen

horsegirl7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 17:04

Zier er wel leuk uit alleen je dekje ligt niet goed (daar achter bij het zadel) en je schouders mogen naar achteren Succes nog bij laurens van Lieren..

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 17:27

Inderdaad, zodra je Laurens ziet ga je netjes overeind zitten, schouders naar achteren, hoofd omhoog (als een tutmadam zeiden we vroeger!). Dan komt het goed. Ik vind haar er goed uit zien, al zie ik dat ze inderdaad op sommige foto's nog niet helemaal jou volgt maar in haar eigen manier loopt. Maar je bent je er van bewust, dat is het halve werk Knipoog

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 21:33

Wat een knap paard zeg! Het ziet er erg goed uit! Ja

MyStar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 11:54

Dankje voor de reacties! Het dekje leg ik eigenlijk bewust zo. Ik heb het idee dat de ruggegraat dan meer vrijheid heeft. Als je goed kijkt zie je dat hij aan de voorkant ook zo zit.
Inderdaad heb ik de neiging iets naar voren te hellen en naar beneden te kijken. Zeer moeilijk af te leren, maar ik heb gelukkig ook de neiging in een proef o.i.d. automatisch wat trotser te gaan zitten Knipoog . Nu nog in de training!