Hier heb ik weer een paar fototjes van karel en mij..=)
Even wat info: Ik rij karel nou bijna een jaar op de manege.
Toen hij hier net kwam had hij echt scheit en werken,, duss zodra je echt van hem ging vragen begon hij te steigeren of pakte hij het bit vast en probeerde bij een andere pony te komen. ( Het steigeren heeft hij nu volledig afgeleerd,, Bit vast pakken dat wil hij nog wellis doen )
Hij was trouwens ook lekker vies maar ik vind het nog iets te koud om hem helemaal te gaan wassen duss zodra het warmer weer is komt er een hele grotee wasbeurt!
Marlissa kwam foto's maken,, Er waren mensen aan het werk met een huisjee maken langs de bak duss dit was zeer spannend voor karel en daarom krijg je eerst wat gespannen foto's
Nou hij wou dus echt niet langs de kant waar ze aan het bouwen zijn dus eerst even flink doorrijden op de volter,, Hij was nog flink gespannen.

Poging was mislukt om er gewoon langsheen te draven dus moest hij dus moest ik hem er even langsheen laten galloperen,, ( dann maakt hij minder sprongen alle kanten op) Ik hield hem tegen en hij wou hard dan krijg je dit =)

ik er langs het lukte me niet echt goed om in het zadel te blijven zitten (SLECHT!) maar wel een coole foto vind ik het.

zo dan nu maar de wat meer ontspannen foto's
Drafje ( ik zit op het verkeerde been normaal let ik hier heel erg op allen dit keer niet zoo erg :S )

de volter op daar wou hij ook niet vluchten dus dat was al een goed teken =) dat hij zich niet meer zo spande om alles.

Oh OH iemand is fotows aant maken daar moet ik naar blijven kijken! [Check dat oog]

Galop daar wou hij nog wat snel maar wou niet uitbreken, Hierna heb ik hem ook nog verzameld laten galloperen maar toen wou hij niet echt meer naar beneden komen.

OP zijn verkeerde hand dit kon hij eerst echt helemaal niet, dus daar zijn we de laatste tijd heel hard mee aant oefenen en het gaat al veeel beter =) hij begint al lekker ontspannen in te buigen en het aanspringen in galop gaat ook veel beter.

nog een mooie foto van beetje voren

Er gingen wat mensen weg KIJKEN!

Het duurt even maar uiteindelijk ging hij piesen =)

Galop op zijn moeilijke hand de teugels langzaam langer laten worden ( Hij dacht meteen al dat ie klaar was )

Nog een springfoto van een tijdje terug helaas kijk ik naar beneden =S

KIJK IS WAT EEN LEUKE KOP IK HEB

Commentaar:
- HEEEL erg erop gaan letten dat ik mn onderbeen iets meer naar achter leg.
- Omhoog kijken =)
- buiten teugel op druk houden
- Tenen naar binnen en soms meer mn teen in de beugel.
- Op mn gat zitten

- proberen karel wat langer in zijn nek te krijgen.
Zien jullie nog wat wat ik vergeten ben:O graag melden
[ Maar wel netjes hea ] 
Pony met gigantische onderhals en een ruiter die heel erg met haar handen lijkt te rijden. Veel spanning en een martingaal die te strak zit.
maar wel super mooi paardje, ik vind appaloosa's geweldig !

Wel 1 die inderdaad wel een wasbeurt kan gebruiken