Giorno weer eens @ work (4 Jarige)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JUSTXME1

Giorno weer eens @ work (4 Jarige)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 20:58

Weer foto's gemaakt in het zonnetje Haha! lekker blinken!. Na mijn andere topic ben ik met de tips van andere bokkers meer op mijn houding beginnen letten, het rijden ging niet zo vlotjes als altijd maar toch heeft het een paar leuke foto's opgeleverd. ik hoop dat jullie wat opbouwende commentaar voor mij hebben.

mijn eigen commentaar:

* handen meer dragen
*meer achterbeen ( ik probeer nu veel overgangen en tempo wisselingen te rijden om het achterbeen eronder te krijgen)

de foto's :

1. Afbeelding > poetsen

2.Afbeelding > instappen

3.Afbeelding > even rieken Vingers aflikken

4.Afbeelding > laag beginnen

5.Afbeelding > stappen

6.Afbeelding > drafje

7.Afbeelding > hakken uitdrukken !

8. Afbeelding > mocht hier ietsje ronder

9. Afbeelding > galop, ik weet dat hij ronder mag maar het was even moeilijk ( vandaag al veel beter) maar ik zet hem hier toch even omdat zijn achterbeen er goed onder komt? of niet?

10. Afbeelding > en lekker uitdraven..

11.Afbeelding > en lekker koppie zeg Haha!

12.Afbeelding een rollen maar Haha!

13. Afbeelding D o e i <3

Tyrzavm

Re: Giorno weer eens @ work (4 Jarige)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 21:02

Leuk paardje! Lachen

Indd je eigen commentaar handen meer dragen en tenen meer draaien

yvette92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 21:06

leuk paardje
soms heb ik het idee dat je teveel omlaag( naar je handen kijkt)

JUSTXME1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 21:51

yvette92 schreef:
leuk paardje
soms heb ik het idee dat je teveel omlaag( naar je handen kijkt)

ja je hebt gelijk, ik zal er wat meer op letten volgende X .

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 21:56

Je foto's zijn gevariërd. De ene kee rval je naar voren, de volgende keer lijk je achter de beweging te zijn. Probeer wat constandter te worden Lachen

Ook in je handen. Die gaan nuiets te laag en teveel naar jeknie om nageeflijkheid af te dwingen. Draag deze netjes.. En probeer bij het instappen en uitdraven contact te houden, zo laag als je pony nu gaat werkt negatief. o valt deze direct op de voorhand. Probeer ook dan je pony actief te houden. Succs verder!

JUSTXME1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 22:26

maar bij het instappen moet je toch niet echt contact hebben, hij mag zijn nek toch eens even strekken? of ben ik verkeerd ?

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 22:32

Ik pak de mijne bij het intstappen ook nog niet teveel op, wel ontspannen en ze krijgen opzich iets meer ruimte. Maar ik zorg wel dat ze goed op contact blijven (druk) en blijf aanvullend met me been.

Het is goed dat je het lekker ontspannen aan doet, maar iets meer actiever en iets meer oppakken met instappen mag best Knipoog

Verder erg leuke pony Lachen en je beugels mogen denk ik ook wel iets langer of niet? (dat je been wat rechter komt te liggen en zodat je je hakken beter uit kan drukken, probeer aan te sporen met binnenkant van je been)..

Als je je handen wat meer draagt, en er gewoon druk opzet.. af en toe iets spelen mag best voor bv. stelling.. maar probeer echt vanuit je been te rijden, dan komt die achterhand er meer onder en valt Giorno minder op de voorhand Lachen

Verder ziet het er netjes uit, lekker ontspannen en rustig Lachen

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 22:39

Leuk beestje om te zien!
Ik denk niet dat je je beugels langer moet doen als ik zo naar het zadel kijk. Volgens mij zit het dan niet meer erg stevig. Let goed om je handen, polsen recht en de handen blijven dragen. Nu zet je ze wat vast op je bovenbeen.
Succes met rijden Lachen