Dus moest er weer eens gedressuurt worden. We hebben al bijna een half jaar weinig dressuur gedaan. Wel wat langs de weg, stelling, buiging enzo, maar verder niet in een bak of weiland kunnen oefenen.
Mevrouw was het ook al snel zat
Ik ben niet van suiker, dus kom maar op met de kritiek
Wel onderbouwen graag.Waar ik mezelf dood aan erger: mezelf!
Ik moet eens leren mijn handen normaal te houden, waar die af en toe mee bezig zijn

Mijn hakken uitdrukken, rechtop zitten, enzo, enzo.
Oja Destiny heeft ook een tic, ze kauwt altijd heel overdreven op het bit, waardoor ze vaak haar mond open heeft, ook als ik (vrijwel) geen druk op mijn teugels heb.
Nou hier de foto's
Ons publiek, mijn andere meisje, Firenza.

Eerst even instappen..

Het achterbeen begint al mee te komen
Moet nog meer.

Dit vind ik zelf wel een ontspannen beeld geven.

Hier was mevrouw het een beetje zat

Galopje, ze vind het nog wat moeilijk om niet uit elkaar te vallen in galop, dus dit is voor haar doen een hele nette foto. Alleen kantelt ze haar hoofd een beetje.

Richting halstrekken, dat zie je doordat ze op de voorhand duikt
Daar werken we aan.
En haar mooie koppie

Destiny is voor een heeeel erg goed tehuis ook te koop, zie mijn profiel voor meer informatie en foto's.
Wel een stuk minder hoor. De tandarts zegt ook dat haar mond misschien wat klein is voor een bit, maar ik durf niet met een heel dun bitje te gaan rijden, dat vind ik te scherp, vooral omdat ze soms wel eens een duidelijke correctie nodig heeft(vooral buiten, niet tijdens de dressuur). En altijd bitloos werkt ook niet, het is namelijk een ontzettend heethoofd, en wil bitloos niet altijd probleemloos luisteren